Ga naar inhoud

lage fps met ati 8500 in mohaa


Aanbevolen berichten

ik heb dus een club3d ati 8500 pro en haal maar in mohaa een fps van 20 vaak lager zelfs :o oke ik heb slechte cpu + geheugen maar vaak zie ik op furom's dat veel mensen met een 600 mhz een fps van 50 vaak hebben met alles bijna op max. Ik zelf zet dus alles nu op low en krijg nog 20 fps en op alles max okee dat is raar :???: ook heb ik de laatste drivers gedownload van http://www.guru3d.com en is snap er echt nog steeds niks van AUB wil iemand me alsjeblieft helpen ik ben echt radeloos zelf met m'n ouwe geforce 256 ddr haalde ik soms hoger dan de radeon 8500 die ik nu in mijn systeem heb
Link naar reactie
Moeilijk te zeggen wat in jou geval sneler is, 100 MHz Cas2 of 133 MHz Cas 3. Ieg zal het sowieso wel niet zo heel veel zoden aan de dijk zetten. Op welke res speel je MOHAA, en met welke opties? Die zou ik maar eens terug gaan schroeven, want die staan veel te zwaar, je hebt een te slappe CPU voor die videokaart.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...