Ga naar inhoud

Een nieuwe Xbox voor 200 euro.


Aanbevolen berichten

Ik ben eens wat aan het snuffelen geweest op tweedehandssites, om te kijken of er al wat xboxes aangeboden worden voor een schappelijke prijs. Nu kwam ik op een van die sites een aanbieding tegen van iemand die niet minder dan 5(!) nieuwe xboxes had liggen die nog nooit uit de doos waren geweest, voor het bedrag van 200 euro. Ik heb hem gemaild, maar nog geen antwoord ontvangen. Kan iemand een situatie bedenken waarbij dit mogelijk is, die dingen niet gestolen zijn en ik niet opgelicht word?
Link naar reactie
200 EURO voor 5 of per stuk??? Als het 200 voor 5 is er zeker weten iets mis. Want je kunt er heeeel gemakkelijk meer voor krijgen, dat weet ik zeker. Als het per stuk is is dat een redelijke prijs (de prijzen gaan toch dalen naar 199 EURO?), maar het blijft de vraag waar ze vandaan komen... Misschien was 'ie email-adressen aan het verzamelen? ==> SPAM :wink:
Link naar reactie
Dat ik nog geen reactie heb ontvangen is niet zo heel vreemd, daar ik vandaag heb gemaild. De prijzen van de Xbox gaan toch alleen in de USA omlaag? Althans dat meende ik te begrijpen van wat mensen op tweakers. Als het voor de SPAM is heeft 'ie pech. Ik heb mijn speciaal daarvoor aangevraagde adres achtergelaten :grin: Ook omdat ik het niet direct nodig vind dat hij mijn achternaam weet btw.
Link naar reactie
Ik denk dat in de tijdzonde van eind-zomer/ najaar de prijzen van de consoles gaan dalen :smile: _________________ [url=http://www.freewebz.com/kajutsa/Mijn%20computer%20-%20Venom.htm]Mijn computer[/url] | [url=http://service.madonion.com/compare?2k1=3421927]3Dmark2001SE[/url] [ Dit bericht is bewerkt door: anthony2u op 2002-05-15 18:37 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...