Ga naar inhoud

TOCA 2 TOURINGCARS


Aanbevolen berichten

HELP, ik heb toca 2 touringcars op windows 2000, en de installatie doet het maar als ik het opstart dan krijg ik een schermpje. van welke kaart ik heb er staat alleen VOODOO 3D die heb ik ik druk op ok... en dan krijg ik het quickstart menu, en dan druk ik op PLAY GAME en dan springt hij terug naar het menu van welke kaart ik heb. en toen zag ik op de doos dat hij alleen draait op windows 95 en 98 dus kan iemand voor mij een patch vinden het is TOCA 2 TOURING CARS. DARK MAN
Link naar reactie
HELP, ik heb toca 2 touringcars op windows 2000, en de installatie doet het maar als ik het opstart dan krijg ik een schermpje. van welke kaart ik heb er staat alleen VOODOO 3D die heb ik ik druk op ok... en dan krijg ik het quickstart menu, en dan druk ik op PLAY GAME en dan springt hij terug naar het menu van welke kaart ik heb. en toen zag ik op de doos dat hij alleen draait op windows 95 en 98 dus kan iemand voor mij een patch vinden het is TOCA 2 TOURING CARS. DARK MAN :lol: :lol: :lol: :lol: :roll: :roll: :roll: :wink: :wink: :wink: :evil: :evil: :evil: :cry: :cry: :cry: :oops: :oops: :oops: :P :P :P :x :x :x :o :o :o :( :( :( :lol: :lol: :lol: :) :) :) 8) 8) 8) :-? :-? :-? :D :D :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...