Ga naar inhoud

Blue Shift, ik kan niet verder


Aanbevolen berichten

Op een gegeven moment kom je door een portal, moet je een aantal slecht verlichte gangetjes door kruipen en dan kom je bij een stukje waar je van zwevende steen naar zwevende steen moet springen. Om de een of andere reden lukt het mij niet om de andere grot ingang te bereiken, is daar een truukje voor? Cheaten helpt natuurlijk maar dat wil ik niet.
Link naar reactie
[quote:b7d3062b20] Op 02-05-2002 12:52 schreef D. Waas: Om de een of andere reden lukt het mij niet om de andere grot ingang te bereiken... [/quote:b7d3062b20] Wat voor reden ? Duvel je naar beneden of wordt je afgemaakt door aliens ? Er zijn overigens twee plaatsen die aan je omschrijving voldoen, een met één grot helemaal rechts, en een met twee grotten (een links een een rechtdoor). Om welke plaats gaat het ?
Link naar reactie
J komt de eerste grot uit, moet over de zwevende stenen springen en gaat de tweede grot weer in. Ik kom niet op het laatste blok voor de grot waar ik heen wil. Ik donder steeds naar beneden. Nu dus helemaal want toen ik naar beneden donderde drukt ik op F6 in plaats van F7. Nu laad hij dus op het moment dat ik het blok langs me heen zie gaan. Wel grappig. Dat met die kamer met radioactieve troep en die grote tafels is makkelijk. Recht vooruit en links is een deur. Recht vooruit en rechts is een hek met daarachter vaten. Via de deur links kom je op het plafond en van daaraf moet je rechts op het hek springen.
Link naar reactie
Weet ik, vond het alleen grappig dat het spel nu in een loop zit van laden, dood, laden, dood, ... Deed me een beetje denken aan Doom 2 vroeger, dat je respawned in een kleine kamer welke je via een lift moet verlaten. Vrij lastige taak als daar zo'n groene zooi slingerende 4 meter hoge demon je op staat te wachten in dat kamertje.
Link naar reactie
Ik denk dat hij die plek bedoeld met in het midden een grote ronde zwevende steen met een gat erin en pilaren erop. Daar moet je [b:4908822612]snel[/b:4908822612] naar die grot links. Snel, want er komt zo'n vogel over die de boel probeert plat te bombarderen. Daarbij gaat ook de laatste zwevende steen vlak voor die grot eraan. Als die eenmaal weg is lukt het echt niet meer.
Link naar reactie
Ik bedoelde eigenlijk de eerste locatie waar je over die stenen heen moest springen maar ik kwam er achter dat je op een gegeven moment naar links moest en om moest lopen/springen. De tweede plek, die met die pilaren, daar moet je helemaal niet naar links maar rechtdoor. Dat kan pas nadat je in dat blauwe, helende water bent geweest. Er komen wat (3) van die electro gasten die je uiteraard stuk schiet. Het vliegding moet allerlei dingen (dat rotsblok, een pilaar, stukken van die ring) stuk schieten voordat je verder kunt. 1 van de pilaren wordt omgeschoten en daar moet je over heen. Achter het rotsblok zit een gat in de bodem die je open moet maken met de koevoet (of pistool). Hoop dat dit duidelijk genoeg is. :grin: [edit]Een collega kwam langs om het spel eens te spelen, en hij speelde het binnen vier uur helemaal uit. Daarom weet ik het nu ook.[/edit] _________________ Interdum stultus bene loquitur [ Dit bericht is bewerkt door: D. Waas op 2002-05-05 10:01 ]
Link naar reactie
[quote:3cdb759190] Op 05-05-2002 9:58 schreef D. Waas: De tweede plek, die met die pilaren, daar moet je helemaal niet naar links maar rechtdoor. [/quote:3cdb759190] Ok, je moet uiteindelijk rechtdoor. Maar ga toch maar eens eerst naar links. Daar wordt je niet slechter van :smile:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...