Ga naar inhoud

Gouden aanraders?


Aanbevolen berichten

Ik wil weer eens een goed spel kopen, heeft iemand een aanrader? Ik hou van erg veel spellen, met name strategie en FPS. Goeie graphics zijn een pre. ik heb al: FPS: Unrealtournament MOHAA RtCW Serious Sam 1 & 2 SoF 1 en van strategie: C & C red alert 2 Earth wars Cossacks Ages of empires Heroes omm 3 & 4 Kan iemand me een tip geven wat een mooi spel is en enigszins in bovenstaand plaatje past (en niet binnen een week wordt uitgespeeld? = zonde geld)
Link naar reactie
ik weet niet als je dus van sport games houdt. maar je kunt dus tony hawks pro skater 3 proberen. mooie grphx, en het duurt lang om uit te spelen, en als je dus uitgespeeld bent kun je altijd online gaan spelen tegen anderen. Wat mij ook goed lijkt (want ik heb het namelijk nog niet) is NFS Motor City online. Die is eigenlijk meer om online te spelen. Maar volgens mij de moeite waard. En nog beter is als je dus wacht tot begin mei; dan komt GTA 3 namelijk uit op pc! Eindelijk. Moet je wel importeren dus..
Link naar reactie
[quote:4930e28427] Op 16-04-2002 22:19 schreef jaffa_sinas: ik weet niet als je dus van sport games houdt. maar je kunt dus tony hawks pro skater 3 proberen. mooie grphx, en het duurt lang om uit te spelen, en als je dus uitgespeeld bent kun je altijd online gaan spelen tegen anderen. Wat mij ook goed lijkt (want ik heb het namelijk nog niet) is NFS Motor City online. Die is eigenlijk meer om online te spelen. Maar volgens mij de moeite waard. En nog beter is als je dus wacht tot begin mei; dan komt GTA 3 namelijk uit op pc! Eindelijk. Moet je wel importeren dus.. [/quote:4930e28427] Is Tony Hawk 3 dan al uit op PC? En zoja sinds waneer? En ook een tip van mij: Halo komt over een tijdje (waneer precies weet ik niet) uit op PC. Wees niet bang voor een slechte naar PC geconverteerde versie, want het spel is oorspronkelijk voor de PC ontworpen. Dat het eerst op de Xbox verschenen is hebben we aan Bil Gates te danken die het hele bedrijf overnam om het op de Xbox te introduceren :sad:
Link naar reactie
btw : Als je je nachtrust lief hebt, laat dan Dungeon Siege liggen ... :wink: Het is qua idee misschien te vergelijken met Diablo2 (veel hakken), maar je hoeft niet zo fanatiek te klikken om te vechten (ze verdedigen zichzelf :smile:) en het ziet er stukken beter uit in 3D ... -- edit -- Vergeet Halo voor de pc ... als je de Unreal-tech demo's & filmpjes hebt gevolgd dan weet je dat UT2 & Unreal 2 op grafisch gebied Halo ver achter zich zullen laten :wink: _________________ - [url=http://jafo.mienadres.nl]JaFO's Bot-editor voor UT[/url] versie 2.5 is er - [ Dit bericht is bewerkt door: JaFO op 2002-04-21 09:26 ]
Link naar reactie
Diablo II , duidelijke winner !!!! (Vind ik dan, ik weet dat er anderen zijn die het minder vinden, o.a. JaFo, maar dat moeten ze zelf weten :wink: ) En dan Warcraft III, is nog niet uit, maar is wel alvast een aanrader.. En misschien Serious Sam, is ook wel leuk, maar gaat op den duur ook weer vervelen......
Link naar reactie
Diablo vind ik niets aan, het soort spel vind ik niets dus dan zal dungeon .... ook wel niets voor mij zijn. Max Payne goede aanrader, maar had ik in mijn rijtje moeten zetten want die heb ik al (maanden geleden al uitgespeeld). C & C Renegade vind ik erg cool, maar mijn internet is zo slecht dat ik er nog even mee wacht (is toch voornamelijk voor multi-player?!) Settles 4 en de hele Ages of Empires heb ik ook wel, heel cool, maar iets te oud om in het rijtje te zetten. Zelfde met Civ. (ik was altijd groot fan van Civ 1) Alvast bedankt voor enkele aanraders, ik w8 met smart op SoF 2, GTA 3 en koop voor nu Freedom Force (Alleen vanwege de stoere naam eigenlijk). Ik probeer hem vanmiddag meteen. Mocht iemand nog meer goede spellen weten, hou ik me aanbevolen, het geld is nog niet op!
Link naar reactie
[quote:fd638d0fa2] Settles 4 en de hele Ages of Empires heb ik ook wel, heel cool, maar iets te oud om in het rijtje te zetten. Zelfde met Civ. (ik was altijd groot fan van Civ 1) [/quote:fd638d0fa2] Was is er mis met oud? Settlers IV is toch niet echt oud en ook Civ. 3 is nieuw ? . Maakt verder niet uit maar ik moest het toch effe opmerken.
Link naar reactie
[quote:c3e03fef66] Op 23-04-2002 19:33 schreef Eddy van Wuyckhuyse: [quote:c3e03fef66] Settles 4 en de hele Ages of Empires heb ik ook wel, heel cool, maar iets te oud om in het rijtje te zetten. Zelfde met Civ. (ik was altijd groot fan van Civ 1) [/quote:c3e03fef66] Was is er mis met oud? Settlers IV is toch niet echt oud en ook Civ. 3 is nieuw ? . Maakt verder niet uit maar ik moest het toch effe opmerken. [/quote:c3e03fef66] Settlers 4 heb ik ongeveer een half jaar geleden van iemand gekregen en ligt sindsdien nog in de kast. Civ3 staat me ook van bij dat ik die al minstens 8 maand geleden een keer heb gezien en dat ik het meer van hetzelfde vond. Maar oke, ik zal binnenkort nog eens naar civ3 kijken, uit nostalgie. Deze week red ik het niet, want ik heb meteen FREEDOM FORCE gekocht. Cool spel, echt lachen... weer een keer iets totaal anders.
Link naar reactie
[quote:b261a132d2] Op 23-04-2002 9:33 schreef Brumbo: Half-Life Total Annihilation Misschien ietsie pietsie verouderde graphics (Half-Life) maar qua gameplay toch wel 2 mijlpalen in hun genres. [/quote:b261a132d2] Vooral TA is erg gaaf. Ook leuk dat er op internet een stuk of tig varianten en extra units zijn verzonnen: http://www.tauniverse.com/ http://www.tadesigners.com/ _________________ "Equal opportunity means everyone will have a fair chance at being incompetent." [ Dit bericht is bewerkt door: Captain_Kansloos op 2002-04-24 09:37 ]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...