Ga naar inhoud

warcraft 3


Aanbevolen berichten

Als men het slim speelt wacht men (helaas) tot de kerst (gebeurt wel vaker fans lekker maken met 1e kwartaal, vervolgens 1e halfjaar om vervolgens pas met kerst te releasen) maar voor mij kan warcraft3 niet snel genoeg komen. :grin: Als dat lange wachten maar betekent dat de game aardig bug vrij is want dat zou helemaal een ramp zijn. :sad: _________________ Only the insane have strength enough to prosper [ Dit bericht is bewerkt door: Ghorghor op 2002-04-04 15:56 ]
Link naar reactie
Voor mij mag 'ie ook wel komen ja :smile: . Ik ben heeeeel benieuwd of het net zo'n goed spel wordt als bv. Warcraft II en Diabo II... Alleen hoop ik dat mijn pc het gaat trekken (PII 350 @ 402, 192 mb ram, V550 8 mb). Want als ik zie wat er nu op de site staat zit ik op het randje :sad: [quote:ea5bc02e08] Op 04-04-2002 15:55 schreef Ghorghor: Als dat lange wachten maar betekent dat de game aardig bug vrij is want dat zou helemaal een ramp zijn. :sad: [/quote:ea5bc02e08] Nou dat verwacht ik wel hoor. Momenteel zijn ze met een hele hoop mensen de beta aan het testen, en als je op de site kijkt hoeveel patches er al uitgebracht zijn (en hoe regelmatig ze komen & up to date die zijn) dan komt dat helemaal goed denk ik. Ze besteden er echt een hoop aandacht aan hoor. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze hun goede naam (die ze met vorige spellen hebben verkregen) te grabbel gooien met een spel vol bugs...
Link naar reactie
Tuurlijk. Maar het betekend wel dat het grondig getest is. Dat resulteert in een aantal verbeteringen van gameplay en er gaan een zootje bugs uit. Er zullen altijd wel bugs in blijven zitten, en er zal vast nog wel een of meerdere patches uitkomen. Maar er is al een hoop verholpen, en dat scheelt altijd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...