Ga naar inhoud

Counterstrike spelen via internet lukt niet


Aanbevolen berichten

K heb m ook al bij overige software gepost, maar hij kan hier ook wel staan... Kunnen jullie me helpen met t volgende probleem: Sinds een half jaar heb ik adsl. alles leuk en aardig en alles werkt. Server laten installeren zodat hij heel netjes draait op nt4 met sygate voor het sharen. Ikzelf draai xp en alles werkt verder prima. Nu wil ik echter Counterstrike spelen, maar ik kan niet verbinden met de CS servers... Ik heb al gezocht, maar ik snap nog steeds niet wat er mis gaat. Ik heb iets gelezen over poorten openzetten, maar ik weet niet of je dit nu in nt4 of in sygate moet doen en hoe... ook heb ik wel eens van een vriend gehoord dat je het ipx/spx-protocol erbij moet draaien, maar ik weet ook niet hoe je die in moet stellen... Kunnen jullie me helpen aub!?!
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
handig zou zijn als je de eventuele foutmelding(en) even hier post dan kunnen we je verder helpen. heb je heel toevallig norton internet securities draaien ?? Het blijkt dat de laatste update mijn (en ook die van andere)hele firewall instellingen verpest heeft en ik nu met geen mogelijkheid meer vanachter mijn firewall spelen hetgeen eerst wel kon (zonder enig verlies van ping en framerate). mocht je een firewall hebben draaien schakel die dan even uit en probeer het opstarten van cs nogeens.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...