Ga naar inhoud

Schokkerig geluid (algemene vraag)


Aanbevolen berichten

Ik heb hier het spel Stronghold. Werkt goed, behalve het geluid. Dit speelt bijzonder schokkerig af. Heb eveneens Harry Potter. Bij mij speelt deze prima, maar een kennis van me heeft last van schokkerig geluid. Weet iemand waardoor dit veroorzaakt wordt? (Ik heb een AMD K6-2 500 met 192 mb. HD is IBM Deskstar 20Gb/7200rpm. Geluid is "soundonboard") _________________ Carpe diem! [ Dit Bericht is bewerkt door: Mac op 2002-03-01 10:57 ]
Link naar reactie
Een vriend van me had dit probleem met Return To Castle Wolfenstein. Dat was pas opgelost toen hij er een SB Live!5.1 in zette. Daarvoor had hij ook een onboard geluidskaart. Ik denk dus dat je geluidskaart niet toereikend is. Die SB is momenteel trouwens nog maar 45 euro, dus misschien is de aanschaf daarvan het overwegen waard(?). P.S. Misschien te overvloede, maar zoek ook even op de site van het spel of er iets over dit probleem staat. Misschien kan je ergens instellen dat de kwaliteit van het geluid lager moet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...