Ga naar inhoud

Beste force feedback race stuur?


Aanbevolen berichten

Ik ga binnenkort het spel f1 2oo1 aanschaffen met een up-date voor mijn compu p3 500 mhrz komt erin 512mb pc133 en een maxtor 40gigh 7500 onder win 98. Maar nu wil ik ook een stoer race stuurtje, eentje met veel trilling, en waar je echt mee kan tegen sturen in de bochten, dus niet van die slappe stuurtjes waar je geen gevoel in krijgt bij het nemen van bochten. Iemand een tip!? thanx [ Dit Bericht is bewerkt door: PC Nerd op 2002-02-26 12:06 ]
Link naar reactie
Hoi, Voor dat MOMO stuur: idd op logitech.com Om precies te zijn staat 'ie hier bij de sturen: http://www.logitech.com/cf/products/wheels.cfm Hoe is die Wingman Formula Force GP eigenlijk? Want die is wel een stuk betaalbaarder :smile: Tweakers pricewatch: MOMO v.a. EURO 186,- Force GP v.a. EURO 79,- Ter vergelijking de andere genoemde sturen: Microsoft Sidewinder Force Feedback Wheel v.a. EURO 112,- Act Labs Force RS Stuur v.a. EURO 194,- (met RS shifter EURO 237) Groetjes, Ed
Link naar reactie
Ik heb een Microsoft FFB en was erg tevreden . Was. Na 14 maanden breken wat tanden van een tandwieltje. Probeer eens via Microsoft Nederland aan onderdelen te komen. No way! Binnen garantie zijn ze soepel en ruilen ze om. Daarbuiten? Koop maar een nieuwe is dan het advies. Uiteraard opgevolgd, maar noooooit meer Microsoft. Nu dus een Trust FFB racemaster II. Stuurt veel strakker dan een Microsoft. Ook de effecten zijn sterker. 2 Jaar onruilgarantie garantie (heren van Microsoft !!) nadeel van dit stuur is de bedrading van het stuur naar de console. Die is niet soepel genoeg, draden breken dus na korte tijd. Na vervanging (moet je zelf doen anders blijf je stuurtjes ruilen) heb je een prima stuurtje. Ook van de prijs kan Microsoft nog wat leren. Jammer genoeg is dit stuur moeilijk te verkrijgen. Succes!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...