Ga naar inhoud

Spelletjes gezocht voor XP met Hercules scherm


Aanbevolen berichten

Ja, DUH! Daar ben ik dus al 2 dagen mee bezig. Ik heb wel een aantal games gevonden, maar probeer voor de gein zelfs eens te zoeken op "Games XT Hercules". Zul je zien dat 95% van de gevonden sites de Hercules 3D Prophet zijn. Dat schiet niet erg op natuurlijk. Ik hoopte eigenlijk dat iemand op het forum nog wat namen van spelletjes uit z'n hoofd wist die werken op een XT met een Hercules scherm.
Link naar reactie
Bedankt voor je antwoord. Ik heb gisteren inderdaad eens naar Abandonware gezocht, en kwam toen aardig wat tegen. En van het een komt het ander :smile: <links verwijdert ivm auteursrechten> Helaas zijn de meeste spelletjes voor minimaal CGA. En ik wil geen CGAemulator gebruiken, omdat die vriendin geen enkel verstand van computers heeft, en SimCGA nog wel eens blijft hangen bij het afsluiten van een spelletje. Ik heb er ook Quickmenu III (demo) opgezet om het opstarten van de spelletjes nog makkelijker te maken. [ Dit Bericht is bewerkt door: Speedy op 2002-03-10 13:12 ]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:e7f1b65c20] En ik wil geen CGAemulator gebruiken, omdat die vriendin geen enkel verstand van computers heeft [/quote:e7f1b65c20] Je kan toch een .bat opstartbestand maken voor elke spel waarin de CGAemu meteen gestart wordt. Volgens mij blijft er wel heel weinig leuks over om te spelen als je die CGAemu niet wilt gebruiken...
Link naar reactie
SjC, je hebt helemaal gelijk, en het OPSTARTEN van zo'n spelletje met SimCGA is geen probleem, maar zoals ik al eerder zei SimCGA blijft nog al eens hangen bij het AFSLUITEN van een spelletje. Een reset is dan de enige mogelijkheid om er nog uit te komen. Maar bedankt voor al jullie tips. Ik heb toch nog een aantal spelletjes voor Hercules kunnen vinden. Speedy: Wat is dan het verschil tussen Abandonware en gewone spelletjes? En als Abandonware illegaal is, waarom doen de fabrikanten er dan niks aan om die sites offline te krijgen? Ik dacht echt dat Abandonware gratis en legaal was. [ Dit Bericht is bewerkt door: Henny op 2002-03-10 13:15 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...