Ga naar inhoud

Wie van hier vliegt er mee


Aanbevolen berichten

quote:
Originally posted by Zippo: Punt 1. Dit is reclame voor tweakers.net Punt 2. Dit hoort thuis onder games Punt 3. Het is wel een spelletje, ook al is het heel erg realistich Punt 4. Ik dacht dat jij weg was?


Vier op een rij! Deze topic vliegt door naar Games.

------------------ Frans van der Veeken AKA SurfDude ------------------ surfdude@chello.nl | ICQ# 39952698 | ICQ me | Add me | MSN: fdvdv@hotmail.com ------------------ Je suis complètement fada... | Waar is de "Don't post a reply"-knop?

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Mobie, you bastard!!! Zit hier een beetje reclame te maken voor Tweakers!! Dat doe je toch niet op dit forum? Volgens mij - als ik het even vriendelijk mag zeggen - ben je echt niet helemaal 100%. Als je wilt dat wij op de servers gaan spelen waar tweakertjes zitten, post de IP adressen dan hier, maar stuur ze niet eerst door naar een ander concurrerend forum! /me wordt hier een beetje boos van. verrader...
Link naar reactie
[quote:e5703af021] Op 2002-01-16 21:51, schreef Toeter84: Mobie, you bastard!!! Zit hier een beetje reclame te maken voor Tweakers!! Dat doe je toch niet op dit forum? Volgens mij - als ik het even vriendelijk mag zeggen - ben je echt niet helemaal 100%. Als je wilt dat wij op de servers gaan spelen waar tweakertjes zitten, post de IP adressen dan hier, maar stuur ze niet eerst door naar een ander concurrerend forum! /me wordt hier een beetje boos van. verrader... [/quote:e5703af021] Op bepaalde gebieden concurreren het forum van C!T en dat van Tweakers.net wel, maar ze kunne elkaar toch ook aanvullen? Hoewel het inderdaad beter zou zijn om de ip's ff te posten.
Link naar reactie
[quote:f6f9444222] Op 2002-01-16 21:51, schreef Toeter84: Mobie, you bastard!!! Zit hier een beetje reclame te maken voor Tweakers!! Dat doe je toch niet op dit forum? Volgens mij - als ik het even vriendelijk mag zeggen - ben je echt niet helemaal 100%. Als je wilt dat wij op de servers gaan spelen waar tweakertjes zitten, post de IP adressen dan hier, maar stuur ze niet eerst door naar een ander concurrerend forum! /me wordt hier een beetje boos van. verrader... [/quote:f6f9444222] Misschien is dat ook niet al te vriendelijk. EN /me wordt daar ook een beetje boos van. mIRC gebruiker.:grin:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...