Ga naar inhoud

last in amsterdam


Aanbevolen berichten

Dat van dat bakje wist ik ook al en toevallig zag ik gisteren dat prikbord, en kon ik opeens naar de Wallen/Bijlmer rijden. Ik had overigens geluk dat ik mijn metrokaartje op zak had, anders kom je niet meer weg uit de Bijlmer. Als je overigens naar de VVV belt, geven ze wat tips waar je heen kunt gaan. Ook de plaatselijke bedelaar wordt dan aangegeven. Is daar nog iets wat je dan kunt doen? (behalve het bakje pakken) [ Dit Bericht is bewerkt door: jdoorne op 2002-02-21 12:25 ]
Link naar reactie
Aan de zwerver moet je drank geven en daar krijg je iets voor terug, ik geloof een kam. Die kam moet je aan Jos Brink(!) geven. Die geeft je weer iets en dat moet je weer ergens anders voor gebruiken enz enz. Dat van de VVV wist ik ook al. Ik weet eigenlijk ongeveer alles van LiA, maar ik kan het einde niet uitspelen met die sexshop en de kluis van El Nasso openen. Nou succes!
Link naar reactie
Nee, om de shop binnen te gaan moet je n gekraakte versie hebben. Maar hij zit ergens rechts op de wallen. Als je er naar binnen gaat krijg je iets van n folder ofzo. Het zal wel nodig zijn anders heeft t kraken ook geen nut! Als je de tip daar leest dan staat er iets van: moet je durven of iets van lef hebben. Dat zal wel refereren naar het kraken, maar ik kan dat niet. Ik eb die versie van iemand gekregen. Heb je ook al drugs en n pistool gekocht op de wallen? Nou succes!
Link naar reactie
Ja, drugs en wapen heb ik gekocht. Als ik geen drugs had gekocht, had ik niet voor de kluis kunnen staan. Het wapen is minder belangrijk. Wat de man - bij wie ik het wapen voor de neus hield - mij te vertellen had, wist ik al lang (of vermoedde ik al). Ik vraag me nog af wat ik met de modem, diskettes, diskettebak en helm moet doen. Het lijkt mij, dat ik die niet voor niets heb. Ook het versturen van een briefkaart lukt me niet. Ik zou ook niet weten waar ik 'em heen moet sturen.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
  • 4 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...