Ga naar inhoud

Weet iemand een leuk spel voor multiplayer?


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een spel (of spellen) die vooral leuk zijn om in multiplayer te spelen. Omdat ik vooral tegen mijn broertjes speel moet het niet te ingewikkeld zijn. En omdat ik niet allemaal topsystemen aan m'n netwerk heb hangen moeten de systeem eisen niet te hoog zijn (p2 350 mhz, 128mb geheugen) Ik speel nu vooral midtown maddness en gta2 maar dat gaat vervelen. Strategie gaat ook nog wel maar heeft als nadeel dat het veel tijd vergt om een spel helemaal uit te spelen. Ik ben dus vooral op zoek naar een spel dat geschikt is om voor eventjes te spelen. Weet iemand iets?
Link naar reactie
Als dat je 'gemiddelde' systeem is : - half-life. Recent is er door Sierra weer eens de zoveelste verzamel-versie van gereleased met alles van half-life, opposing forces, blue-shift (de 3 'singleplayer' varianten) en Team Fortress Classic & Counterstrike (de 2 'beruchte' multiplayer-mods voor half-life) - Unreal Tournament ('Game of the Year'-versie) kan een gokje waard zijn. Je zult niet alles op de hoogste resolutie en zo kunnen spelen, maar doordat je ook bots (= computerspelers) kunt inzetten kan het vaak leuker zijn dan met maar een paar man door een groot level rond te lopen - Baldur's Gate : is een rpg, maar ook samen te spelen als 'multiplayer' - Rune : gebruikt dezelfde engine als Unreal tournament, waardoor het mogelijk niet echt geschikt is voor je systemen. Let wel : voor de meeste netwerkspellen geld dat je per speler een aparte versie nodig hebt! (4 spelers => 4 x half-life kopen).
Link naar reactie
[quote:0edbea0915] Op 02-04-2002 10:19 schreef mariourk: 4 keer halflife kopen? Het mag dan niet volgens de regels zijn maar 1 keer halflife en 3 lege cd's lijkt me genoeg :wink: [/quote:0edbea0915] en die pc's waren zeker voor niks ... als je daar geld voor had, dan zijn een paar extra versies van je netwerk-spel ook geen probleem. Of je moet gewoon op zoek naar een hobby die wel binnen je budget past. Marathonlopen of vogeltjes kijken bv ...
Link naar reactie
[quote:f34222a79a] Op 01-04-2002 23:51 schreef JaFO: - half-life. Recent is er door Sierra weer eens de zoveelste verzamel-versie van gereleased met alles van half-life, opposing forces, blue-shift (de 3 'singleplayer' varianten) en Team Fortress Classic & Counterstrike (de 2 'beruchte' multiplayer-mods voor half-life) [/quote:f34222a79a] Hoe heet die bundel?
Link naar reactie
[quote:b189d96bbc] Op 02-04-2002 22:08 schreef JaFO: Waarschijnlijk "Generation X" :wink: grootte was ongeveer een DVD-doos, maar dan dubbel zo dik. Bij de vrij blauwe platenzaak hadden ze het onding liggen ... (niet naar de prijs gekeken overigens) [/quote:b189d96bbc] Tgaat er meer om welke zoekterm ik moet gebruiken. Voor de DEMO. :roll:
Link naar reactie
[quote:29a5bcef9a] Op 03-04-2002 1:42 schreef SurfDude: Tgaat er meer om welke zoekterm ik moet gebruiken. Voor de DEMO. :roll: [/quote:29a5bcef9a] Welke demo ? Er is een 'losse' demo voor Half-life (Uplink ...) maar voor OppFor & BS zijn er geen demo's (voor zover ik weet dan). Voor TFC & CS zul je zowiezo het volledige spel al moeten hebben wil je ze kunnen proberen. Maar aangezien beide gratis mods zijn voor half-life ... (TFC zat in een van de eerste patches voor half-life) Probeer http://www.planethalflife.com eens voor meer info
Link naar reactie
Age of Empires 1 (strategie) hoeft niet lang te duren en is goed te draaien. Delta Force (aleen 1 kun je waarschijnlijk goed draaien) is shooter en met een multiplayer echt een hele goede. Als je op MM1 en GTA2 uitgekeken bent doe dan eens Motocross Madness 1, Micro Machines V3, Viper Racing als racespellen. Zijn heel makkelijk en hebben lage systeemeisen.
Link naar reactie
[quote:a3f22b9062] Op 03-04-2002 13:47 schreef GeForce Mike: JAFO ik denk dat hij het niet over een echte "demo" heeft zoals jij het bedoeld maar over een "demo" a la volledige versie. Iets waar jij niet achter staat iig. [/quote:a3f22b9062] idd en zeker van een 'moderator' verwacht ik zulk soort vragen niet ... De naam is "Half-life : Generation 3" ... (het wordt eens tijd dat ze eens een nieuw spel maken ipv die eeuwige re-releases van dat oude spel)
Link naar reactie
[quote:c58a50b38f]De naam is "Half-life : Generation 3" ... (het wordt eens tijd dat ze eens een nieuw spel maken ipv die eeuwige re-releases van dat oude spel)[/quote:c58a50b38f] Heb dat spel nu voor me liggen, maar ik zie nergens een 3 staan behalve dan in de streepjescode maar die is wel erg klein. Beetje misleidend. [img:c58a50b38f]http://www.grillsportverein.de/smilies/contrib/sarge/Looking_anim.gif[/img:c58a50b38f]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...