Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

MM2 is bij mij bekent, maar geeft problemen met de hardware P III - 800 Elsa Erazor X2 Geforce256 - 32 MB-DDR WD Caviar HD - 45 Giga IBM Deskstar - 60 Giga Hitachi DVD-Rom Drive - 40X Sony Cd-RW - 8X/4X/32X CUV4X Creative 5.1 De auto word wel goed weer gegeven, maar de omgeving dat is een grote polygoon bende! Geen id hoe dat komt, nog nooit gehad.. Drivers van alle hardware vorige week geupdated, dus dat kan het niet zijn lijkt me. Ik zij dus dat ik geen NFS wilde, maar ik stelde deze vraag eigelijk omdat ik in NFS - Porche chalenge de baan "AutoBahn" wel leuk vind..in die buurt zoek ik het dus.
Link naar reactie
Zelfde probleem gehad... ligt aan de drivers, er is een patch voor... Je moet dan wel weer de goeie crack er overheen zetten (dus 1.1), als je die gebruikt dan he om je cd niet meer nodig te hebben :wink: Als je er nog een vraag over hebt hoor ik ut wel.. MM2 werkt iig weer goed na de XP patch (en die 1.01 patch)...
Link naar reactie
Grand Theft Auto 3 ... 't is wel niet helemaal realistisch, maar het is m.i. een stuk leuker dan Midtown Madness. Op dit moment alleen PS2, maar een pc-versie staat gepland voor Mei ... Burnout (PS2 & X-box) : eigenlijk een racespel, maar doordat je door 'het verkeer' rijd toch een stuk leuker dan een ordinair race-spel :smile: Tot nu toe is de NFS-serie de enige serie geweest waar je over 'normale' wegen kon racen en die daarbij enigszins 'realistisch' was (NFS:Porsche is het voorbeeld). Testdrive-serie is nog een heel stuk arcade-achtiger ... Of je zou rally-spellen leuk moeten vinden, maar dat is racen in je eentje over een vaste route :sad:
Link naar reactie
Idd rally is wel leuk...maar ja..dan kom je op Colin McRae 2 uit..dat is wel leuk, maar dat is meer realistisch rally-cross. Ik ben altijd in voor auto-games, dus ik ken er best wel een hoop, maar ik heb nog nooit een "echt auto spel" gezien, Ja Gran Tourismo, daar zijn de auto's wel echt, maar het blijf rondjes rijden.
Link naar reactie
Ze hebben bij de ANWB sinds kort toch die rijsimulator, dat je in een afgezaagde auto zit met schermen rondom? ff bellen en vragen om een kopietje :wink: Rallyspellen zijn hier niet zo geschikt voor. Ze zijn wel errug leuk. Nog een aanrader wat dat betreft: Rally Championship. Ik heb versie 2000, 2001 is er ook ondertussen... Verder heb ik zoiets ook nog nooit gezien. :sad:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...