Ga naar inhoud

Beste C&C spel???


Aanbevolen berichten

wat vinden jullie het beste c&c spel??? [list:ff769cf75c] [*:ff769cf75c]Command & conquer [*:ff769cf75c]Command & conquer covert operations [*:ff769cf75c]C&C: red alert [*:ff769cf75c]C&C: red alert aftermath [*:ff769cf75c]C&C: red alert counterstrike [*:ff769cf75c]C&C: tiberiansun [*:ff769cf75c]C&C: tiberiansun firestorm [*:ff769cf75c]C&C: red alert 2 [*:ff769cf75c]C&C: red alert 2 yuris revenge [/list:u:ff769cf75c] ik vind ze eigenlijk allemaal wel goed maar de beste vind ik C&C: red alert 2 yuris revenge
Link naar reactie
Ik vind Red Alert 2 zeker de beste, mooie graphics, door de 2D-view heel overzichtelijk, en natuurlijk heerlijk om te spelen. Alleen duren de skirmishes vaak of te lang, of te kort. Zoiezo was het spel een beetje kort. Maar wel goeie gameplay. RA2: Yuri's Revenge heb ik eerlijk gezegd nooit geprobeerd, maar die zal ook wel leuk zijn. Wil ik trouwens nog wel ff klagen over al die 3D RTS spellen die de laatste tijd uitkomen, zoals Emperor: Battle for Dune. Ik hoop dat men nog doorgaat met het maken van 2D RTS games, want dat 2D maakt het juist zo leuk.
Link naar reactie
Helaas 2Morrow. C&C generals de laatste van de telg word half 3d half 2d. maar mischien word ie wel mooiere en beter dan Dune. [img:c54a2d9ed1]http://image.com.com/gamespot/images/2002/pc/str/ccg/ccg_screen005.jpg[/img:c54a2d9ed1] Meer C&C Generals [url=http://gamespot.com/gamespot/filters/products/previews/0,11102,556767,00.html]Hier[/url] _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=15519]My System[/url] | [url=http://service.madonion.com/compare?2k1=3106024]3Dmark2001SE[/url] [ Dit bericht is bewerkt door: GeForce Mike op 2002-04-07 23:53 ]
Link naar reactie
Dune 2, volgens mij eigenlijk de eerste uit de serie vond ik indertijd een sensatie. Was mijn eerste kennismaking met het genre en was er direct helemaal weg van. Daarna C&C, veel en veel beter. Vele uren aan besteed. (van de week vond mijn zoontje de cd's terug, ben er weer aan begonnen want ik had de laatste 2 levels van Nod nooit uitgespeeld, mijn toenmalige 486 trok in de zwaardere levels niet meer. Dat jochie vind het trouwens de leukste van allemaal, op die grote schermen van nu zijn de voertuigen nl. erg groot en dat spreekt hem erg aan. Mooi trouwens dat je daar met de tabtoets kon overschakelen naar volledig scherm, jammer dat dat in de latere versies weggelaten is. storend om te zien dat dat kereltje door de levels heen raast waar ik er vroeger zelf uren over deed.) C&C Red Alert, ijzersterk. Doe ik nog regelmatig. Daarna vond ik het nogal inzakken. Tiberian Sun vond ik grafisch nog wel mooi maar de gameplay niet super. (Had je een level bijna uit, bleef je je de takken zoeken naar wijd verspreid staande luchtafweer). Red Alert 2 vond ik dus echt helemaal niets. Zag er wel aardig uit maar was veel te simpel, volgens mij heb ik nog geen kwart van de beschikbare wapens gebruikt. Gewoon een hele kudde infanteristen maken (Allies)en je liep moeiteloos door elk level heen. Skirmish dito. Toch nog gekocht omdat hij op een gegeven moment voor ƒ 22,50 bij Bart Smit lag (was nog vorig jaar). Die laatste Dune vond ik ook niets. Wel veel aandacht besteed aan het uiterlijk van de game, met fraaie inzoemmogelijkheid e.d. maar ik vond het erg onoverzichtelijk. De enige die ik na lenen uit de bieb ook niet gekocht heb. Vond het gewoon niet leuk meer. En nou komt hetzelfde spel nog een keer in een ander jasje uit? Niet te geloven. Die uitbreidingen hoeven van mij ook niet zo. Als ik een spel uit heb hoef ik niet nog meer van hetzelfde. Sommige heb ik toch in mijn kast staan (bij de Red Alert die ik kocht kreeg je ze er gewoon bij) maar gespeeld heb ik ze nooit. _________________ Met vriendelijke groeten, Laurens "Leven is meervoud van lef" [ Dit bericht is bewerkt door: Laurens op 2002-04-09 09:13 ]
Link naar reactie
[b:433a1804c3]Yuri's Revenge[/b:433a1804c3] maakt vooral een hoop goed op het gebied van mappen(meer en: beginpositie instelbaar). Ook de random map is een stuk beter(wel trager). Ook is het weer eens mogelijk verbonden te sluiten. btw: Houden we er wel rekening mee dat C&C bedoeld is om tegen mensen te spelen? ie Single player is nooit sterk geweest bij Westwood... The needs of the many are outweighed by the needs of the Yuri.
Link naar reactie
[quote:6ba53f6c17] Op 07-04-2002 1:31 schreef GeForce Mike: Je vergeet er 2 : C&C Sole Servivor C&C Renegade Ik vond het orgineel nog het beste en de eerste Red Allert ook. later werd het vooral meer van het zelfde. desalnietemin erg leuke games. Kijk ook erg uit naar: C&C generals. [/quote:6ba53f6c17] renegade heb ik er bewust niet bij gezet omdat ik de rts reeks bedoelde en c&c sole survivor ken ik niet wat is dat dan??
Link naar reactie
[quote:2600edd558] Op 09-04-2002 19:03 schreef GeForce Mike: Sole servivor was een Online multi-player variant van van de eerste C&C. Wat me opvalt is dat er niets over staat op de site van westwood en dat Google er ook bijna niets over kan vinden. toch weet ik zeker dat ie bestond [/quote:2600edd558] Ja, maar echt boeiend was tie niet. Ik geloof dat hij ook flink afgekraakt werd in alle gamesbladen, een kraker is het dan ook zeker niet geworden... :wink: Dat spel mag bovenop de stapel 'leuk geprobeerd, maar stevig mislukt'.
Link naar reactie
[quote:5fb2f11a92] btw: Houden we er wel rekening mee dat C&C bedoeld is om tegen mensen te spelen? ie Single player is nooit sterk geweest bij Westwood... [/quote:5fb2f11a92] Lijkt me kul. Er wordt erg veel aandacht besteed aan het Single player gedeelte. Denk eens aan al die filmpjes e.d. Volgens mij is dat de hoofdmoot. Dat multiplayer veel leuker is wil nog niet zeggen dat het spel daarvoor oorspronkelijk gemaakt is. Het hoort er gewoon bij.
Link naar reactie
Toen het allemaal nieuw was, waren de missies érg leuk; latere versies werden steeds glossy-er, maar de missies bleven van hetzelfde nivo. Als je al wat langer speelt, ros je er nu binnen een paar dagen doorheen. Daarna is er alleen nog de Skirmish, die ze in ra2 flink verwaarloosd hebben. Met Yuri werd het weer iets beter, blijft alleen dat de "ai" erg voorspelbaar is, en het alleen nog helpt om veel tegenstanders in te zetten(of superweps, maar dat legt ook weer een flinke beperking op de variatie in situaties binnen zo'n spel).
Link naar reactie
Na Red Alert is het vooral meer van hetzelfde geworden, de variatie verdween. Ook werden de filmpjes minder, slecht acteerwerk kón nog in deel 1 en 1.5, maar daarna echt niet meer. Tib Sun was gewoon dramatisch slecht als je bedenkt hoe lang ze erover gedaan hebben. Het was mooi, leuke extra's, alleen een gameplay van niets. Daarbij komt ook dat rts een redelijk simpel genre is voor spelletjesmakers, weinig innovaties in gameplay vereist. En aan innovatie ontbreekt het dus bij WW.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...