Ga naar inhoud

Kan een document niet openen in SkyDrive


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds enkele weken heb ik een smartphone, nu heb ik daarop SkyDrive geïnstalleerd en daarop een Excel file opgeslagen in documenten. Ook op deze laptop heb ik nu SkyDrive geïnstalleerd en in de verkenner vind ik hem terug bij favorieten. Echter als ik op m'n smartphone SkyDrive opstart en naar documenten ga en op de file klik dan krijg ik de melding: Kan niet downloaden. U bent niet gemachtigd om dit bestand te downloaden. Neem contact op met de beheerder van deze site voor ondersteuning. Zou het kunnen zijn dat ik de bevestigingsmail van Microsoft m.b.t. het e-mail adres wat ik heb opgegeven dat ik nog moet activeren? Ik heb wel een mail gehad maar door een foutje van mij is die verloren gegaan. En nu is die mail "over tijd" en moest dus een nieuwe mail aanvragen. Of zij er andere "problemen"?
Link naar reactie
Opgelost. Als ik SkyDrive open op m'n smartphone dan staan er bij documenten 3 tegels te weten Afbeeldingen, Documenten en Openbaar. Bij de eerste 2 staat er bij "Alleen mijzelf" en bij Openbaar staat "openbaar". Als ik de excel file verplaats van Documenten naar Openbaar en ik klik er dan op dan wordt hij geopend. Dus probleem opgelost. De foto's die ik met m'n Nokia maak kan ik nu rechtstreeks in de cloud plaatsen en openen.
Link naar reactie
Ik heb maar enkele foto's in de map afbeeldingen staan en daar staat onder "alleen mijzelf" De Excel file die ik in de SkyDrive heb geplaats stond eerst in de root en kon ik dus niet openen zoals in het begin aangegeven. Toen ik hem verplaatste naar de map Openbaar kon ik hem openen alleen lezen. Tot op heden heb ik slechts enkele foto's in de SD geplaatst en alleen de ene excel file om te kijken hoe het werkte. Maar Playermijp ik hou je opmerking in gedachte.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...