Ga naar inhoud

internet opgaan met marktplaats.nl werkt niet meer


Aanbevolen berichten

Al jaren gebruik ik startpagina.nl als openingspagina bij de Internet Explorer 7 of 8. Nu krijg ik de melding “navigatie is geannuleerd”. Ik gebruik nog steeds Windows XP (up-to-date) en een virusscanner-abonnement van Norton (met Intel 2,8 MHz en ca. 12 GB/s). Het zoeken op internet vond altijd plaats met Google als zoekmachine en het vreemde is dat ik dat nog steeds kan, wel via een omweg; alle startpagina-dochters ( ik heb bv. genealogie.startpagina.nl met icoon in mijn (extra) Google-balk staan) en alle favorieten ( bv. Marktplaats.nl of ns.nl ) werken gewoon wel ! Ik gebruik de Internet Explorer 8 (eerder 7 zonder probleemen), nu weer (zonder ander, beter resultaat) opnieuw gedownload. Er is geen virus of anderszins (volgens meneer Norton) aanwezig. Ook de tips op internet te vinden over 'startpagina geannuleerd' heb ik zonder positief resultaat opgevolgd. Soms (zelden was dit het geval) - je blijft immers proberen - kreeg ik de melding HTTP- fout 403; ik zou dus als administrator niet gemachtigd zijn om deze pagina te bekijken, en heb de Microsoft aanbevelingen opgevolgd (oa. Hosts-bestand) zonder resultaat op verbetering. Nu komt deze melding er nooit meer. Wat ik nog niet gedaan heb is een andere internet browser te installeren, maar ik verwacht er weinig van. Het is net of een bestand een beschadiging heeft opgelopen of ontbreekt. Wie weet raad ?.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...