Ga naar inhoud

weergave website


Aanbevolen berichten

Alle websites worden in zowel IE als Firefox normaal weergegeven. Er is er echter 1 die "foutief" wordt getoond. Geen knoppen of plaatjes maar zoals hieronder (het betreft overigens de site van Informatique): •ictawards •Contact •Informatie •Klantenservice •Partners •Vacatures •Zakelijk •◦Toon prijzen: ◦incl. BTW ◦excl. BTW Iemand enig idee hoe dit terug te zetten? Sparks[/img]
Link naar reactie
Nog even voor de duidelijkheid. De website is www.informatique.nl en deze werkt goed op mijn laptop en tablet. Compu (IE en Firefox stonden erop) is vrijdag even bij Informatique geweest voor het inzetten van een nieuwe videokaart. Vanochtend constateerde ik dat de website van Informatique niet goed werd weergegeven. Dacht dat dit aan instellingen lag, maar kon niets vinden. Vervolgens Chrome geïnstalleerd en zie daarop wordt de website goed weergegeven. Daarom denk ik nog steeds dat er iets is gebeurd tijdens inbouwen/installatie bij de toen aanwezige browsers, waardoor de Informatique-site niet goed wordt weergegeven. Uiteraard hang ik morgen bij ze aan de lijn...., maar omdat het me iets van instellingen leek, dacht ik dat het eenvoudig op te lossen was. Overigens shift+vernieuwen levert geen resultaat. Sparks
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...