anoniem Geplaatst: 29 maart 2013 Delen Geplaatst: 29 maart 2013 Hallo mensen, Ik heb van mijn nieuwe provider inlog gegevens gekregen op papier. Echter bij het instellen van mijn nieuwe account worden de gegevens zoals mijn gebruikersnaam en wachtwoord die ik van die provider heb gekregen niet geaccepteerd. Op een of andere manier krijg ik steeds weer dat scherm van gebruikersnaam en wachtwoord invullen. Wat doe ik fout? Groetenissen, Margreet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2013 je meld niet welke provider, maar bij de meeste moet tegenwoordig het @provider.nl achter de gebruikersnaam (provider.nl vervangen voor jouw provider) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2013 bij telfort zie ik dat momenteel ernstig veel vaker...... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2013 Das wel erg kort door de bocht.... Laatste nette bericht van Telfort.. van half maart: zie quote. Dat kan niet met Live mail te maken hebben. Werkt jouw webmail wel van jouw provider? Test eerst dat maar... als dat niet werkt zit er een fout in de brief! [quote:bb3742c069]Geachte heer/ mevrouw, Tussen 15 april en 24 april zal de Telfort mail omgeving worden vernieuwd zodat deze gebruiksvriendelijker en mooier wordt. In deze e-mail vertellen wij u graag wat dit voor u betekent. De migratie Tijdens en na de aangegeven periode blijft de e-maildienst ongewijzigd en kunt u uw mails blijven lezen, versturen en ontvangen. Ook eventuele regels en filters die u heeft ingesteld blijven werkzaam. Bekijkt u uw Telfort mail via webmail.telfort.nl dan kunt u mogelijk tussen 15 april en 24 april geen gebruik maken van extra functionaliteiten zoals: het aanpassen van adresboeken, contactpersonen en filters. Nadat de mail omgeving is aangepast worden deze functionaliteiten weer actief. De nieuwe mailomgeving Nadat de e-mail omgeving is vernieuwd ervaart u niet alleen een meer gebruiksvriendelijke omgeving maar kunt u ook gebruik maken van een aantal verbeteringen. Zo kunt u bijvoorbeeld instellen welk afzenderadres u wilt gebruiken. Vragen? Voor vragen kunt u terecht op de website van de klantenservice. Telefonisch kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 0900-9596. Kosten 0,10 per minuut met een maximum van 15,- plus de eventuele kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon. Ma t/m vr 09.00-21.00 uur en Zaterdag 10.00-17.00 uur Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Telfort Klantenservice [/quote:bb3742c069] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2013 [quote:6232941d2e="peterkramer"]je meldt niet welke provider, maar bij de meeste moet tegenwoordig het @provider.nl achter de gebruikersnaam (provider.nl vervangen voor jouw provider)[/quote:6232941d2e] Nee, dat kan niet zondermeer, gebruikersnaam @ provider zijn onverbrekelijk met elkaar verbonden. Bij een nieuwe provider vervalt het adres van de oude en dan is het nog maar de vraag of je de oude gebruikersnaam opnieuw kan gebruiken. Waar dit wel kan, verandert uiteraard met dat @nieuweprovider toch wel je complete e-mailadres. Een heel ander verhaal wordt het als je adres een "vrijstaand" adres is. Niet alle providers accepteren met pop-mail vreemde adressen. Maar ook dan zal dit trucje niet werken, want een vreemd adres kennen ze natuurlijk niet. In mijn eigen situatie (UPC) gaat ophalen van post van een vreemd account feilloos, maar met zenden moet ik de servergegevens van UPC invullen. Maar dat is wat anders dan gepruts met gebruikersnaam @ provider, want die kun je niet zomaar van elkaar scheiden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2013 Ze heeft een brief met de nieuwe gegevens.... ik neem aan dat ze die correct ingevuld heeft, deze discussie gaat dus nergens heen... :oops: Test via webmail met de ontvangen gegevens, NOK, dan helpdesk bellen. Zo eenvoudig is het. PS: soms kan een virusscanner nog wel eens dwars zitten, zet die tijdelijk dan uit. En zoek later uit waarom. (Avast blokkeert nog wel eens wat mail zaken ongewenst) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2013 het geval waar ik op doelde is exact hetzelfde... zowel op de vaste pc van de 'klant' als op diens tablet. de webmail werkt zonder haperingen, maar zodra je vanaf een popaccount iets doet mag je alles weer opnieuw intoetsen (tot je een ons weegt....) en ik weet na al die jaren toch echt wel hoe je een mailaccount tot de orde moet roepen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2013 Met alle respect eerst testen, dan pas verder, jouw ervaringen staan daar echt los van.. als webmail ook niet werkt... helpen jouw jarenlange pop ervaringen echt niet .... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2013 Oeps, heb nogal wat reacties losgemaakt zie ik. Okee, om bij het begin te beginnen: Mijn oude provider was Telfort. Ik ben overgegaan naar een kabelexploitant hier in Veendam: het SKV. Derhalve zou dus mijn mailadres zijn: gebruikersnaam@netvisit.nl plus het wachtwoord wat ik van mijn provider heb gekregen. Dat heb ik gedaan en nog accepteert ie dat niet... Heb wel mijn oude gebruikersnaam bij de nieuwe provider gebruikt en dat werd wel door netvisit geaccepteerd, als dat niet kon zou ik daar toch een melding over moeten krijgen en een andere gebruikersnaam moeten bedenken. Ik heb voor Telfort bij de voorganger ook dezelfde gebruikersnaam gebruikt en dat werd vlekkeloos door Telfort overgenomen. Ook de gegevens vanaf papier wat betreft webmail heb ik ingevoerd, en dat werkt dus ook niet... Ik wil es proberen wat andre voorgesteld heeft: mijn virusscanner tijdelijk uitschakelen bij het invoeren van mijn gegevens. Ik heb ESET als virusscanner. De SmartSecurity. Ik hou jullie op de hoogte. Hartelijk dank voor de tips!! Groetenissen, Margreet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2013 Probeer dus deze webmail maar https://webmail.netvisit.nl/webmail/login/ gevonden via: http://www.kabelnetveendam.nl/webmail/ En.... ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2013 Ik kan er niet op komen. Ik krijg volgende melding: http://s229.photobucket.com/user/Margreet_2007/media/Knipsel-2_zps4c6ba9ac.png.html [/img] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2013 Ik heb nl met de laatste automatische updates IE 10 geïnstalleerd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2013 Ik heb het nog es via Google Chrome geprobeerd en daar krijg ik volgende melding: http://s229.photobucket.com/user/Margreet_2007/media/Knipsel2_zps96ebe3c3.png.html?sort=3&o=0 Wat ik heel vreemd vind is dat netvisit in zijn papieren een ander wachtwoord vermeldt bij het inloggen voor webmail als die van mijn mailcliënt. Heb het desondanks ook nog geprobeerd met het wachtwoord van mijn mailclënt maar ook dan wordt er gereageerd met een blanco inlogscherm. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2013 Neem dan Firefox portable, zet in een aparte map als je die niet wilt installeren http://portableapps.com/apps/internet/firefox_portable Als je het installeren van Firefox geen probleem vindt kun je hem hier vinden: http://www.mozilla.org/en-US/firefox/all/ En nu? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2013 Helaas....zelfde reactie. Ik begin nu langzamerhand te geloven dat netvisit mij een verkeerd wachwoord heeft gegeven.........ook voor mijn mailcliënt... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2013 Fase 2 .... zoals ik al schreef... Helpdesk bellen... Ze zullen je wel een nieuwe brief sturen een wachtwoord wordt nooit per foon verteld.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2013 Wil ik wel gelijk doen, maar ik denk dat ze de paasdagen gesloten zijn. Ik wil nog ff kijken of ik daar achter kan komen. Toch bedankt voor de hulp!! Groetenissen, Margreet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2013 Probeer het voor de zekerheid nog op een andere PC... Je weet maar nooit... Doet de mail het daar wel... dan kun je jouw systeem wel bij Abraham54 aanmelden in de sectie security want dan heb je mogelijk een besmetting die het blokkeert... Die check ik zou eerst doen voor je de helpdesk belt... PS: graag gedaan... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2013 Okee, ga ik het morgen ff proberen bij mijn dochter. Ik hou je op de hoogte. Groetenissen, Margreet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2013 Het liet me niet met rust...ik ben toch nog even bezig geweest met dat account. Wat blijkt nu? Ik had bij mijn gebruikersnaam een letter vergeten, daarom kwam hij steeds met dat schermpje waarin ik opnieuw mijn gebruikersnaam en wachtwoord moest invoeren. Een typfout dus, :oops: Het account werkt nu weer perfect. Ik heb een testbericht via mijn hotmailaccount naar mijn nieuwe account gestuurd en die kwam keurig netjes binnen. Vise versa heb ik via mijn nieuwe account een testbericht gestuurd naar mijn Hotmail account en ook dat werkte perfect. Blij dat dat nu weer goed werkt. Nu mijn webmail nog.... Groetenissen, Margreet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen