Ga naar inhoud

marktplaats werkt niet goed


Aanbevolen berichten

Ik heb bij een bekende een vreemd probleem. Alles websites werken zonder problemen behalve marktplaats. Af en toe werkt hij wel goed. Marktplaats laadt heel langzaam en de gehele opmaak van de site valt dan weg. Ik heb al van alles geprobeerd, maar niks heeft het nog opgelost. Geprobeerd: 1. Gewoon op te lossen door instellingen te verandere. Geen resultaat. 2. Complete computer opnieuw geïnstalleerd. Geen resultaat. 3. Firefox in plaats van Internet Explorer. Geen resultaat. Ik heb geen idee meer wat het nog wel zou kunnen zijn. Internet is van Hetnet en dit gaat via een draadloze verbinding via een experiabox (zilverkleurig type) met een Siemens WL-108 USB ontvanger. Iemand nog ideën wat dit zou kunnen zijn? Het ziet er ongeveer gelijk uit als deze afbeelding: [url]http://bin.ilsemedia.nl/m/m1fya1hw0cs2.jpg[/url]
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote:69a756298f="canonboy"][quote:69a756298f="jan1s"]Weet niet wat het kan zijn maar heb daar soms ook last van alleen duurt dat nooit zo lang. Als ik een uur later ofzo naar marktplaats ga is het meestal alweer verholpen.[/quote:69a756298f] aha sportleraar zeker op je hoofd gevallen . wat een onzinnig bericht[/quote:69a756298f] Ik denk eerder op zijn achterste... Ha Ha!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...