Ga naar inhoud

Beperkte draadloze wifi windows8


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een aantal weken een nieuwe laptop met windows 8 erop. Eerst had ik volledige internetverbinding maar had ik geen internet. De dag erna had ik ook internetverbinding maar beperkt! Ik kan dus alsnog niet internetten Terwijl ik op de andere pc's hier gewoon internet heb! Ik heb al de probleemoplosser erop los gelaten en die zegt dat het iets te maken heeft met de firewal maar daar kan ik weinig aan veranderen. Ook aan onze internetprovider kan het niet liggen. Iemand ervaringen met dit probleem en een idee dit op te lossen?
Link naar reactie
Je schrijft: [i:da36cb7420]Ik heb al de probleemoplosser erop los gelaten en die zegt dat het iets te maken heeft met de firewal maar daar kan ik weinig aan veranderen.[/i:da36cb7420] Welke firewall gebruik je de standaard van Microsoft of een ander bv van je virusprogramma. Zet even je firewall uit kijk of het dan wel lukt, zo ja dan weet je wat je te doen staat. Of vraag dan weer even hulp op dit forum.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...