Ga naar inhoud

UPC problematiek in de herhaling?


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds vandaag (eigenlijk vanavond) ervaar ik (op meerdere systemen hier) [u:1574dda9bf]exact[/u:1574dda9bf] dezelfde verschijnselen als begin van dit jaar: [url]http://tweakers.net/nieuws/79637/klanten-upc-klagen-over-trage-verbindingen.html[/url] Sommige pagina's laden zeer traag, waarbij een F5 dit vaak onmiddelijk oplost. Ook worden afbeeldingen soms niet of gedeeltelijk geladen. Knap irritant! Ben ik de enige UPC klant die dit ervaart....? Edit 1/11: Inmiddels wordt me duidelijke dat ik niet de enige ben, gezien wat reacties op het UPC forum en de telefoon bij UPC, welke momenteel aardig roodgloeiend lijkt te staan. Het is me altijd een raadsel waarom die ISP'ers blijkbaar geen zin hebben om een kort berichtje op een storingspagina te zetten.... :cry:
Link naar reactie
Downloadsnelheid en snelheid bij opvragen van Internetpagina's hoeven niet per definitie gerelateerd te zijn. Zo kan het voorkomen dat er aan de downloadsnelheid niets bijzonders is te zien, terwijl het opvragen van een Internetpagina soms reden geeft om hele nare woorden te gebruiken.... In dit onderhavige UPC geval was het niet zozeer het laden van een pagina wat problemen gaf, maar het feit dat er vaak geen "respons" kwam op een "request", of dat een ladende pagina gewoon ergens halverwege bleef hangen....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...