Ga naar inhoud

Vraagje over payserver


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:b13797f5c3="JBS"]Waarom zou je betalen als er genoeg gratis alternatieven zijn? BitTorrent al geprobeerd?[/quote:b13797f5c3] Ja maar dat zuigt echt. Moet ik allemaal uploade, het is niet snel. En met behulp van FTP kan ik precies zien wat ik allemaal kan downloaden. Opzich werkt het allemaal goed. alleen de @home server is gewoon super slecht, vandaar. En dan heb ik die 7.50 er wel voor over, als dat goed blijkt te werken.
Link naar reactie
[quote:c82589835a="M@XXER"][quote:c82589835a="JBS"]Waarom zou je betalen als er genoeg gratis alternatieven zijn? BitTorrent al geprobeerd?[/quote:c82589835a] Ja maar dat zuigt echt. Moet ik allemaal uploade, het is niet snel. En met behulp van FTP kan ik precies zien wat ik allemaal kan downloaden. [/quote:c82589835a]Het enige wat hier van waar is, is dat je moet uploaden. Maar dat kan ook 's nachts als je je bandbreedte echt niet kunt missen. Ik download regelmatig met > 250 kbps via BitTorrent. (Chello classic abonnement). Verder zijn er ook genoeg sites met duidelijk overzichten wat je kunt downloaden.
Link naar reactie
ik gebruik eweka nu zo'n 4 maanden, en moet zeggen dat ze het goed hebben geregeld. altijd 4 lijntjes van ieder 2 mbit tot je beschikking en bij mij tot nu toe nog nooit down geweest. overmaken id simpel.... 14 dagen van te voren krijg je een mail waarin staat dat je alvast je abbo kan verlengen... 7 dagen van te voren nog eens. als je nie betaals wordt je gewoon afgekapt. dus verder geen rare betalingen meer. p.s. waar woon je in drunen, woonde ik ook :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...