anoniem Geplaatst: 24 januari 2005 Delen Geplaatst: 24 januari 2005 Iemand ervaring hiermee? www.eweka.nl/Consument/usenet.php Ziet er interessant uit. Ik heb nu namelijk altijd die @home servers, en daar is zoveel incompleet. Werkt dit gewoon zoals er staat. Ik maak 7,50 over. Krijg server + login+ pass toegestuurd en ik kan onbeperkt leechen en na 30 dagen stopt het weer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2005 Waarom zou je betalen als er genoeg gratis alternatieven zijn? BitTorrent al geprobeerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2005 [quote:b13797f5c3="JBS"]Waarom zou je betalen als er genoeg gratis alternatieven zijn? BitTorrent al geprobeerd?[/quote:b13797f5c3] Ja maar dat zuigt echt. Moet ik allemaal uploade, het is niet snel. En met behulp van FTP kan ik precies zien wat ik allemaal kan downloaden. Opzich werkt het allemaal goed. alleen de @home server is gewoon super slecht, vandaar. En dan heb ik die 7.50 er wel voor over, als dat goed blijkt te werken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2005 [quote:c82589835a="M@XXER"][quote:c82589835a="JBS"]Waarom zou je betalen als er genoeg gratis alternatieven zijn? BitTorrent al geprobeerd?[/quote:c82589835a] Ja maar dat zuigt echt. Moet ik allemaal uploade, het is niet snel. En met behulp van FTP kan ik precies zien wat ik allemaal kan downloaden. [/quote:c82589835a]Het enige wat hier van waar is, is dat je moet uploaden. Maar dat kan ook 's nachts als je je bandbreedte echt niet kunt missen. Ik download regelmatig met > 250 kbps via BitTorrent. (Chello classic abonnement). Verder zijn er ook genoeg sites met duidelijk overzichten wat je kunt downloaden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2005 Maar voor de rest klopt het zoals het er daar staat, je maak geld over en als je niet weer geld overmaak dan stopt het. Opzich wel makkelijk om een keertje te kijken en bepalen of het wat voor je is een payserver. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2005 ik gebruik eweka nu zo'n 4 maanden, en moet zeggen dat ze het goed hebben geregeld. altijd 4 lijntjes van ieder 2 mbit tot je beschikking en bij mij tot nu toe nog nooit down geweest. overmaken id simpel.... 14 dagen van te voren krijg je een mail waarin staat dat je alvast je abbo kan verlengen... 7 dagen van te voren nog eens. als je nie betaals wordt je gewoon afgekapt. dus verder geen rare betalingen meer. p.s. waar woon je in drunen, woonde ik ook :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2005 Ik gebruik ook EWEKA tot volle tevredenheid en de retentie is wat langer ook niet onbelangrijk..... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen