Ga naar inhoud

Rode "X" kruisje in nieuwsbrief e.d. + Klik hier


anoniem

Aanbevolen berichten

XPhome + Outlook Express + Firefox Sinds vandaag SP2 er weer opgezet [ik dacht er zijn nu wel voelde correcties op de div. progrsmma's om de boel goe te laten lopen; lijkt er inderdaad op] Na update verschijnt email van HCCNieuws en bijvoorbeeld Kassa mer van die irritante rode kruisje waar voorheen afbeeldingen stonden. Staat er braaf naast als je niets zie klik [i:f1ffd38389]"hier"[/i:f1ffd38389] Deze link opend dan wel correct de totaal goed zichtbare internetsite. Hoe krijg ik die kruisjes uit mijn mail ??? N.B Onder tab "beeld" geblokkeerde afbeeldingen aanklikken helpt maar eenmalig
Link naar reactie
[quote:1f134fd27f="sjouwer"]kijk even hier http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=104300 na update houd oe ook externe plaatjes tegen op de tab beveiliging deze weghalen moet voldoende zijn[/quote:1f134fd27f] Bedankt en Sorry: Indien ik op "Ctrl en +" gedrukt had zou ik gezien hebben dater een forum [b:1f134fd27f][i:1f134fd27f]communicatie & hosting[/i:1f134fd27f][/b:1f134fd27f] was en zou ik vraag niet hebben hoeven stellen en zeker niet hier :oops:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...