Ga naar inhoud

uploaden bij wanadoo/planet


Aanbevolen berichten

Wij hebben hier twee internetproviders, wanadoo (kabel) en als backup een abbo bij planet (via de telefoonlijn). Nu host planet een website voor ons, en via cute-ftp kunnen wij daar alleen inloggen als we verbinding maken met planet, via de telefoonlijn dus. Dit gaat traag, en ik doe het liever met mijn wanadooverbinding, wat niet lukt omdat planet dit heeft uitgeschakeld. Is er een mogelijkheid om met mijn wanadooverbinding, toch te kunnen uploaden naar de door planet gehoste website? met vriendelijke groet, D. Spaans
Link naar reactie
kijk, dat een gratis provider eist dat je via hen moet inbellen om je site bij te werken, daar kan je begrip voor hebben, want gratis moet ergens van betaald worden. maar bij de heren van planet kan je niks aan je eigen gegevens wijzigen als je niet via hen inbelt, zelfs al betaal je daar (vorstelijk) voor. voor mij een meer dan goede reden om de relaties met planet (met enige weemoed want nu verviel mijn allereerste mailadres) definitief te verbreken.
Link naar reactie
[quote:f153b228d0="derkdejong"]kijk, dat een gratis provider eist dat je via hen moet inbellen om je site bij te werken, daar kan je begrip voor hebben, want gratis moet ergens van betaald worden. maar bij de heren van planet kan je niks aan je eigen gegevens wijzigen als je niet via hen inbelt, zelfs al betaal je daar (vorstelijk) voor. voor mij een meer dan goede reden om de relaties met planet (met enige weemoed want nu verviel mijn allereerste mailadres) definitief te verbreken.[/quote:f153b228d0] Ben het volkomen met je eens, alleen niet vergeten dat wanadoo precies hetzelfde doet maar dan omgekeerd ... ... je zal maar in het buitenland zitten en je website willen veranderen ...
Link naar reactie
je zet dan toch je bestanden op een gratis site als fortunecity of zo... Met een link naar planet of zo of je registreert een tk naam... Opties genoeg, maar soms met iets erbij omdat het gratis is.... (inbellen of banners....) Of je zet je eigen webserver op en het ip koppelen met een DNS service... Maar dan moet je PC de hele dag aan kost ook stroom... dus ...
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...