Ga naar inhoud

Bittornado downloadsnelheid..


Aanbevolen berichten

[quote:c66c8a2687="Sonny01"] Obi, moet ik trouwens nog iets veranderen in mn instellingen in Comet. [/quote:c66c8a2687] Geen idee, ik ken BitComet niet. :P Maar ik heb waargenomen dat dit trucje bij mij een duidelijk effect heeft gehad bij BitTornado, Torrentopia en de originele BitTorrent client (zonder zelf iets in de clients in te moeten stellen). [quote:c66c8a2687="Sonny01"] En is het overigens ook weer terug te zetten in de oude staat (dus situatie voor download vd patch)? [/quote:c66c8a2687] Zal best, maar waarom zou je? Baat het niet, dan schaadt het ook niet.
Link naar reactie
[quote:b4aa0d560a="Obi-wan-Kenobi"] Zal best, maar waarom zou je? Baat het niet, dan schaadt het ook niet.[/quote:b4aa0d560a] omdat ik toch voor de zekerheid ff wil checken wat sneller gaat. Dit omdat ik nu eigenlijk totaal geen verschil merk, voor het oog lijkt het nu nog iets trager te gaan dan voorheen :-? Maar er is niet iets van een uninstall mogelijkheid ofzo?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...