Ga naar inhoud

advies graag inzake snelheid


Aanbevolen berichten

Ben nu bij KPN € 21,95 (1,5 Gb maximum) pm heeft 416/160 snelheid (geen e-mailadressen) Tiscali biedt aan 16,95 (onbeperkt) pm snelheid 384/128. (wel e-mailadressen) Ik ben geen wilde downloader qua films e.d., kijk wel eens naar video´s op internet van Kopspijkers. Vraag is: merk je veel aan het verschil van genoemde snelheid? Wil eventueel overstappen ivm. kosten.
Link naar reactie
Ik denk dat deze vergelijking niet helemaal eerlijk is. Ook met de door jou genoemde activiteiten is zowieso zo'n datalimiet niet echt fijn. Maar je kan eens kijken via een download/upload (d/u) meter hoeveel bandbreedte je nodig hebt om zo'n videotje te bekijken. Dit kan je doen via bijvoorbeeld winbar (www.winbar.nl). De door jou genoemde snelheden moet je door 8 delen om op het aantal kilobyte per seconde te komen oftewel de download snelheden die explorer ook weergeeft bij het downloaden van een bestand.
Link naar reactie
[quote:422bafc874="Zlatan"] Wat is hier niet helemaal eerlijk aan en wat mbt. datalimiet? Kun je dat uitleggen, leer ik ook weer van :D [/quote:422bafc874] Met streaming video zit je al gauw over die datalimiet van 1.5GB heen. Kijk trouwens ook 's naar QuickNet Medium (512/256, geen datalimiet, gratis spam- en virusfilter voor e-mail), met Tiscali word je nl. doodgegooid met spam (incl. irritante reclame van Tiscali zelf). http://www.quicknet.nl/abonnementen/medium
Link naar reactie
Het verschil in snelheid maakt niet zo heel veel uit, dat merk je niet echt. Ik vind de aanbieding van Tiscali in ieder geval stukken beter. 1.5GB downloadlimiet is erg laag. Moet je ook nog extra betalen als je over die 1.5GB heen gaat? Ik vind handig om een e-mail box te hebben bij een provider. Bovendien is Tiscali ook nog eens goedkoper. Heb je al eens gekeken op http://www.internetten.nl/ hier kan je één en ander aan providers vergelijken op je postcode.
Link naar reactie
[quote:8e881d2582="tomvdlee"]Het verschil in snelheid maakt niet zo heel veel uit, dat merk je niet echt. Ik vind de aanbieding van Tiscali in ieder geval stukken beter. 1.5GB downloadlimiet is erg laag. Moet je ook nog extra betalen als je over die 1.5GB heen gaat? Ik vind handig om een e-mail box te hebben bij een provider. [/quote:8e881d2582] Ja, KPN heeft aangegeven dat er binnenkort boven de 1,5Gb betaald moet worden. Zoals ik al schreef heb ik bij KPN 416/160 voor 21,95 Tiscali biedt ook aan 768/128 voor 19,95 (ongelimiteerd) Merk je hierbij WEL het verschil in snelheid?
Link naar reactie
[quote:5ee52a9f00="Zlatan"]Ja, KPN heeft aangegeven dat er binnenkort boven de 1,5Gb betaald moet worden. Zoals ik al schreef heb ik bij KPN 416/160 voor 21,95 Tiscali biedt ook aan 768/128 voor 19,95 (ongelimiteerd) Merk je hierbij WEL het verschil in snelheid?[/quote:5ee52a9f00] Dit verschil zal je wel iets meer merken maar voor alleen internetten maakt het nog niet zo heel veel uit. Voor het kijken naar video is het belangrijker om een hogere snelheid te nemen. Ik vind het Tiscali abonnement de betere, goedkoper en sneller. Upload is neem ik aan niet zo heel belangrijk voor je.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...