Ga naar inhoud

Chello mailserver ziek?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik dacht dat de sores aan mijn kant zat. Ik probeerde op de normale manier via Outlook de mail binnen te vissen. Ik ben een week weggeweest en verwacht nogal wat (spam...) Niks dus... Een time out. Dan maar met webmail geprobeerd. Ik toets mijn username en wachtwoord in en krijg de volgende mededeling: [b:963f113e5a] Er was een probleem met uw laatste verzoek. Probeer het opnieuw. Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met uw systeembeheerder. Tijd op de mailserver is: Sat Dec 18 02:41:48 MET 2004 [/b:963f113e5a] Deze mededeling kwam ik al eerder tegen op lokatie. Het ligt dus niet aan het toestel waarmee ik internet. Okay, probleem bij Chello dus. Het is al laat dus bellen heeft op dit moment geen zin. Dan maar eens de status van het netwerk checken. De laatste storing echter wordt vermeld op 11 oktober. Huh?! Is dit probleem al eens gemeld in dit forum? Het wordt tijd dat ik die bagger eens leeg van de server want het zijn onderhand al negen pagina's.
Link naar reactie
mail Chello midden Gelderland net probleemloos. Ik heb overigens mijn HCCNet abo aangehouden en gebruik die mailbox gewoon, zelden storing. Als back up heb ik nog een Hotmail & Zonnet vrij account, allemaal ook webmail en zonnet ook pop3, hotmail kan pop3 via tooltjes. Het is immers toch wel erg handig als er toevallig wel een storing ergens is dat je een alternatief hebt als dat nodig is. Niet nodig, niet doen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...