Ga naar inhoud

Mozilla Firefox


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:96713ed644="Ruudfeen"][quote:96713ed644="_Hurricane_"] Maar zoals ik al zei als IE nergens problemen geeft (tot nu toe niet ontdekt) en Firefox doet dat bij mij al bij een 'simpele' site, dan bevreemd mij dit. [/quote:96713ed644] De site zelf is simpel, maar als je geen html kunt (en het met tooltjes moet doen) dan kan je de website heeel ingewikkeld maken. Plak wat javascript hier en daar, en je hebt een eenvoudige website met ingewikkelde code. Zo is die site ook gemaakt. [quote:96713ed644="_Hurricane_"]Wat betreft de opmerking van iemand over dat de site slecht zou staan op een cv. Ik vind het er leuk uitzien in IE. Ik wou dat ik het kon maken, maar heb me er nimmer in verdiept.[/quote:96713ed644] Dan blijkt wel weer dat smaken enorm kunnen verschillen :) (ik bedoel alleen de voorpagina, want de rest van de site heb ik nog amper gezien) Ik vind het een kermis. Als ik em in IE bekijk heb ik ook nog muziek, voor mij ergenis nummer 1 op een website. Plaatjes die niet bij elkaar passen. Bewegende plaatjes. Eén woord: aaargh :) Dit is mijn smaak: http://csszengarden.com/[/quote:96713ed644] Da's waar, smaken vershillen. :lol: Maar goed de topic gaat nu een andere kant op en dat was niet mijn intensie.
Link naar reactie
TLS is Transport Layer Security, het is dus niet gebonden aan een bepaald merk browser. Als je in Internet Explorer in het menu kiest voor Extra---Internet opties..., tabblad Geavanceerd, dan zie je daar TLS ook staan. Als je op het vakje voor TLS rechtsklikt en vervolgens klikt op 'Wat is dit?' dan krijg je een summiere uitleg. Sites die TLS niet goed ondersteunen hebben (vaak) ook problemen met de internet cache. In dat geval is het aan te raden om, voordat je zo'n site bezoekt, ook je internet cache te legen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...