Ga naar inhoud

bittorrent


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo ik kan sinds kort gebruik maken van bittorrent. Als client gebruik ik Shareaza (dis nog lekker makkelijk). Nu wil het wel eens voorkomen dat de tracker down is of ik een file error heb terwijl er voldoende seeds en leaches staan op de site. Weet iemand wat dit inhoud? Nog een vraag moet je die torrents bewaren zodat anderen weten wat er weer nij mij te hale valt of kan ik deze gewoon weg gooien? Verder vindt ik het omslachtig dat je niet kan zien wie er welke torrents gelijk te downloaden zijn en vaak in welke talen films zijn. Is dit overal zo of moet ik gewoon ff doorzoeken naar betere sites Met vriendelijke groet Erik Bos
Link naar reactie
Als de tracker down is en je hebt geen gegevens van de seeds en peers dan kun je er geen contact mee leggen: dat verzorgt de tracker. Tweede vraag: geen antwoord. Als je een torrent opent, b.v. met Azureus, dan geeft dit programma je een overzicht van de bestanden in de download. Vaak is er een .nfo in aanwezig met info omtrent de download, geef je die een hoge download prioriteit, dan heb je dat bestand snel binnen en kun je nazien wat de download precies omvat (afhankelijk van de volledigheid van de informatie in de .nfo). Uiteraard zit er verschil in de omvang van de informatie die verstrekt wordt over torrents door de verschillende aanbieders van de torrent links, dit loopt van slechts de link tot meer dan genoeg :wink: .
Link naar reactie
Umm ik denk dat je beter betere sites kan gaan zoeken want de site die ik gebruik staat duidelijk bij het .torrent linkje alle informatie over het product.. dus welke talen het heeft, systeemeisen, hoeveel bestanden er zijn, in t kort installatie uitleg, info over het product zelf en zelfs een link met screenshots van het product. Dus gewoon verder zoeken :wink: Succes.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...