Ga naar inhoud

Firefox 1.0 & WMP/Realplayer


anoniem

Aanbevolen berichten

Al een poosje gebruik ik Mozilla als browser en dat bevalt me prima, maar nadat ik vandeweek versie 1.0 heb geinstalleerd heb ik problemen met het laden van muziekspelertjes op websites. Hij wil namelijk niet Windows Media Player of Realplayer plugins laden, terwijl ik beide programma's wel geinstalleerd heb (WMP 10 en RP 10). Hij blijft steeds melding geven dat ik een plugin moet installeren. Wat kan ik hieraan doen?
Link naar reactie
Zelfde probleem hier, dat ligt aan de site dus. nog 2 tips: Real alternative is de gestripte versie van real player, met alleen de codecs (en eventueel mediaplayer classic), en niet die overige rommel. tip 2: onder de map Firefox/plugins staan een aantal dll'tjes, die zorgen voor ondersteuning voor quicktime en real filmpjes. Als je FF bv. op een andere computer zet hoef je alleen die dll'tjes mee te kopieeren, en dan heeft ie direct ondersteuning voor realplayer e.d.
Link naar reactie
ok, bedankt RealAlternative heb ik ook al eens geprobeerd, maar dat werkte niet helemaal gesmeerd dus vandaar dat ik de gewone weer gebruik. Misschien moet ik m nog maar es uitproberen.... Die plugins-map had ik al ontdekt, wist alleen niet dat je alleen maar de dll's hoefde te kopieren. Bedankt voor de tip. Betekent dat nu trouwes ook dat als ik een reservekopie maak van die dlls en Realplayer verwijder en vervolgens de dll's terugzet dat ie het dan ook nog doet?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...