Ga naar inhoud

BitComet steelt internet?


anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik met BitComet iets ga downloaden, kan ik na een paar minuten niet meer op internet; geen sites meer bezoeken, niet meer msn-en, geen outlook-mail meer kijken. Niets doet het nog, behalve BitComet. Als ik BitComet dan weer afsluit doet alles het weer, en als ik hem weer opnieuw aanzet kan ik weer met niets anders op internet. Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen en wat dan een oplossing kan zijn?
Link naar reactie
[quote:1a70a89d1b="anjo_compu"][quote:1a70a89d1b="Captain_Kansloos"]Je moet even instellen dat de max. overall upload van BitComet niet hoger komt dan 80-85% van de max. upload snelheid van je internet verbinding. Anders raakt die "verstopt".[/quote:1a70a89d1b] Waar bij de instellingen moet ik dat dan doen? Ik zie het namelijk niet staan...[/quote:1a70a89d1b] Ik weet niet of het in BitComet zelf kan, maar in ieder geval wel met NetLimiter. ( http://www.topshareware.com/NetLimiter-transfer-8939.htm )
Link naar reactie
Dat verhaal heb ik ook vaker gehoord. Het strookt echter niet met mijn ervaring. Als ik de upload op 80% zet, zakt de download compleet in. Het gaat bij mij het beste bij 20 kBps, terwijl ik een 64 kBps verbinding heb (upload). Ik heb het idee dat die vele verbindingen ook nog al wat bandbreedte kosten. Dat getal van 60 verbindingen komt van de bittornado site.
Link naar reactie
[quote:df2f49d858="anjo_compu"]Waar bij de instellingen moet ik dat dan doen? Ik zie het namelijk niet staan...[/quote:df2f49d858]Instellingen>Instellingen>Verbindingen>Globale max upload snelheid. [quote:df2f49d858]Dat verhaal heb ik ook vaker gehoord. Het strookt echter niet met mijn ervaring.[/quote:df2f49d858]Grappig, bij mij juist wel. BitComet werkt bij mij trouwens sowiezo erg goed, ook door m'n firewall heen. En dat zonder portmapping (werkt via upnp kennelijk).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...