Ga naar inhoud

USB-modem


anoniem

Aanbevolen berichten

Een vriendin van mij wil graag adsl gratis van zonnet op haar laptop installeren. Maar het E-tech USB V2 modem krijg je alleen gratis als je er ZonTel bijneemt (telefoneren via zonnet) en dat wil ze niet. Nou hebben we even gebeld en kan het ook zonder modem bestellen. Ik heb hier nog een (Alcatel) Speedtouch USB-modem liggen. Gaat dat werken?
Link naar reactie
[quote:57c33eaab8="Obi-wan-kenobi"]Dat kan Zonnet je prima vertellen. Zo niet, kies dan een echte provider. :wink:[/quote:57c33eaab8] :D Het is niet voor mij, ik heb een echte provider 8) Ze doen een beetje vaag daar, ze willen je natuurlijk liever hun eigen modem slijten of dat ZonTel. Daarom wilde ik het even van een onafhankelijk persoon horen.
Link naar reactie
[quote:d51d1eda47="Obi-wan-kenobi"]Je moet je ook afvragen of het wel zo slim is te gaan betalen per 'adsl-tik' (plus starttarief). Tegenwoordig heb je al voor rond de 20 euro per maand een ADSL-verbinding die je 24 uur per dag aan kan laten staan, zonder datalimiet of anderssoortige onzin. Bijv.: http://www.quicknet.nl/abonnementen[/quote:d51d1eda47] dit probleem had iemand anders ook al aan mij voorgelegd... ik hou dit topic dan ook nauwlettend in de gaten!
Link naar reactie
[quote:8fcb390d92="gerben"]Kijk erg uit met zonnet. Er zitten allerlei haken en ogen aan. Als je een kwartier per dag internet, is een gewoon basisabonnement bij een betaalde provider al ruimschoots goedkoper en sneller.[/quote:8fcb390d92] Ik heb de haken en ogen gezien ja. Bedankt voor jullie adviezen. Ik ga het even allemaal voorleggen aan degene voor wie het is en dan laat ik haar kiezen. Misschien moet ze toch maar gewoon een inbelabonnement via een analoge lijn nemen.
Link naar reactie
[quote:eb2e10ce30="Wolverine"] Misschien moet ze toch maar gewoon een inbelabonnement via een analoge lijn nemen. [/quote:eb2e10ce30] Kan, maar de meeste sites zijn qua opbouw zo zwaar dat het bijna niet te doen is zonder breedband internet. Een inbelabbo is alleen zinvol voor een beetje POP3 e-mailen zonder grote attachments. Is 20 euro in de maand dan zoveel voor haar? Als je de smaak te pakken hebt met internetten, dan ga je het toch meer gebruiken. Goedkoop tijdverdrijf, een avondje café kost je meer. :lol:
Link naar reactie
[quote:ebb7e3df6f="Wolverine"] Nou hebben we even gebeld en kan het ook zonder modem bestellen. Ik heb hier nog een (Alcatel) Speedtouch USB-modem liggen. Gaat dat werken?[/quote:ebb7e3df6f] 2 tot 3 jr geleden kreeg je de Alcatel Speedtouch 330 USB ADSLmodem gratis bij het afsluiten van een Zonnet adsl abbo (ik gebruik deze nog steeds). Om die reden denk ik dat de modem die jij bedoeld gewoon behoort te werken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...