Ga naar inhoud

Fair Use Policy


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:4fa8032cbb="Obi-wan-kenobi"][quote:4fa8032cbb="sdk"] zeker op een islamitische basisschool gezeten :lol: [/quote:4fa8032cbb] En jij hebt zeker helemaal niet op school gezeten? Anders had je wel geweten dat de hedendaagse rekenkunde gebaseerd is op Algebra (Al-jabru), een vinding van de Arabische (en Islamitische) mathematicus Al-Khwarizmi. :wink:[/quote:4fa8032cbb] Zit op een Universiteit maar ok :roll: jij bent er trots op dat je zulke feitjes weet :lol: waren trouwens de chinezen die het eerst rekenden maar wat doet dat ertoe? Vindt jij het goed dan dat er zowieso Islamtischebasisscholen bestaan? En het dan gek vinden dat ze niet integreren... Als ik naar in Nederlandse school in Turkije ga leer ik ook nooit vloeiend turks... Maar offtopic :roll:
Link naar reactie
[quote:ccf84c432b="sdk"] Zit op een Universiteit maar ok :roll: jij bent er trots op dat je zulke feitjes weet :lol: [/quote:ccf84c432b] Och, als je kunt Googlen kan een simpel uni-stuudje als jij het ook wel vinden ... :wink: [quote:ccf84c432b="sdk"] Vindt jij het goed dan dat er zowieso Islamtischebasisscholen bestaan? [/quote:ccf84c432b] Zolang de grondwet niet aangepast wordt, vind ik alles prima. :P Maar tot zover Obi off-topic vanuit een bruisend Den Haag - Laakkwartier. :lol:
Link naar reactie
[quote:e411a4524b="sdk"] Vindt jij het goed dan dat er zowieso Islamtischebasisscholen bestaan? En het dan gek vinden dat ze niet integreren... Als ik naar in Nederlandse school in Turkije ga leer ik ook nooit vloeiend turks... Maar offtopic :roll:[/quote:e411a4524b] Heb je die moslims bij die school in Uden op het journaal gezien? die spraken anders vloeiend nederlands, dus dit vind ik wat kort door de bocht. Bovendien is het volgens mij voor alle basisscholen verplicht om nederlandse les te geven, dus dat zal op moslimscholen niet anders zijn. maargoed, dit is geen politiek forum, dus laten we het hier maar bij houden he :wink:
Link naar reactie
[quote:3564a7e763="jweijde"][quote:3564a7e763="sdk"] Vindt jij het goed dan dat er zowieso Islamtischebasisscholen bestaan? En het dan gek vinden dat ze niet integreren... Als ik naar in Nederlandse school in Turkije ga leer ik ook nooit vloeiend turks... Maar offtopic :roll:[/quote:3564a7e763] Heb je die moslims bij die school in Uden op het journaal gezien? die spraken anders vloeiend nederlands, dus dit vind ik wat kort door de bocht. Bovendien is het volgens mij voor alle basisscholen verplicht om nederlandse les te geven, dus dat zal op moslimscholen niet anders zijn. maargoed, dit is geen politiek forum, dus laten we het hier maar bij houden he :wink:[/quote:3564a7e763] Zag net anders wat redelijk foute personen op tv.. die met die hoofdoekjes en die kerel met die pet. Op de rtl stream niet terug te vinden, daar is alleen dat meisje een halve moslim, spreekt goed NL maar beetje foute zinnen ze zegt iets van "waarom komen die niet in het daglicht". (ze bedoelde in kwaad daglicht stellen) edit: beter voorbeeld: sbs6 19:31 2 kindjes van 6 die met een accent praten en zinsstukken weglaten "Wij kunnen nieks aan doen dat.." ipv "Wij kunnen er niks aan doen dat..." Snap niet dat iemand het nu gaat opnemen voor islamitische basisscholen na wat er onlangs allemaal gebeurd is... Hirschi Ali zit nog steeds ondergedoken(!).
Link naar reactie
[quote:5c3ce2cec0="Leo S"] Ik denk niet dat de topic starter met 'fair use policy' bedoelde hoe je de nederlandse taal goed gebruikt... [/quote:5c3ce2cec0] Denk 't ook niet, taalgebruik van TS is trouwens prima. :D Laten we maar een extremistische site opzoeken om de discussie voort te zetten, heeft de LPF of het voormalig Vlaams Blok nog een forum? :P
Link naar reactie
[quote:bf84c2afce="Leo S"]Ik denk niet dat de topic starter met 'fair use policy' bedoelde hoe je de nederlandse taal goed gebruikt... Wat mij betreft kan hier al een tijdje een slotje op.[/quote:bf84c2afce] 1 engels is een wereld taal :roll: 2 dat doet niet eens te zake wordt door de providers zelf zo benoemd. Voor iedereen die hier over wil doordiscussieren, dr zal idd vast wel een leuk forum zijn voor zulke zaken :P back on FUP kwam net een tabbeletje tegen waarbij PCM had gemeten hoeveel procent van je verbinding je daadwerkelijk kreeg, chello had het het beste, zal hem wel inscannen als ik tijd heb.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...