Ga naar inhoud

Downloadsnelheid zeer laag!!!


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een zeer lage downloadsnelheid, van snelheid is zelfs totaal geen sprake. Het maakt niet uit welk filesharing programma ik gebruik, kazaa, bearshare of edonkey, het gaat altijd traag. Gewoon internetten daarentegen gaat wel snel. Mijn verbinding is een draadloze router van sitecom met een ontvanger met snelheid van 11 mbps. We hebben het beste @home abonnement en als ik gebruik maak van de andere pc in huis die geen draadloze ontvanger heeft dan kan ik wel zeer snel downloaden, dus het ligt niet aan het abonnement. Wie kan mij helpen mijn downloadsnelheid op te krikken? Bij voorbaat dank, Lowie van Gend lowievangend@hotmail
Link naar reactie
[quote:86804653fc="R-bin"]Het zal wel niet aan de file share programma's komen, aangezien je op die andere pc wel snel kan downloaden, maar ga eens naar speedtest.nl en run eens de download test.[/quote:86804653fc] Bedankt voor je reactie, ik heb de test uitgevoerd op speedtest.nl en dit is de uitslag ervan: Ik heb een downloadsnelheid van 282,5 kb per seconde (die ik trouwens nog nooit van mijn leven gehaald heb op mijn pc). Ik geloof best dat ik zo´n snelheid kan halen omdat het op onze andere pc is gebleken dat dat mogelijk is, maar ik baal er wel van dat het op mijn pc vooralsnog niet mogelijk is. Volgens speedtest is mijn downloadsnelheid dus vrij hoog maar in de praktijk is het toch echt anders. Heeft iemand anders nog een suggestie? Bij voorbaat dank, Lowie van Gend
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...