Ga naar inhoud

Proxy, Router en online gamen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem: - ik speel een simpel 2D spelletje via een aantal servers op het internet - spel (Soldat 1.2.1) is +- 16 Mb groot, en dus gewoon simpel te noemen. - ik heb netwerkt thuis. ( mijn computer is aangesloten aan een router, die weer verbonden is met een homeserver) - ik ben niet de admin thuis (of het ermee te maken heb weet ik niet) - ik heb ADSL Lite 1120/352 (van Kliksafe, en daarom een proxy) het probleem opzich: Ik start mn spelletje, kies een server en ga fijn spelen. maar na een minuut of wat (altijd verschillend) word ik er af geknikkerd met de melding "connectie problem", elke keer weer. als ik tijdens het spel op F3 druk kan ik mijn verbinding in de gaten houden, ik zie het volgende: FPS: 61,6 (geen idee) Ping: meestal 200/300 R/S: Als deze op 0 staat stopt het spel, met de melding "connectie problem". S/S: deze gaat meestal door na de melding "connectie problem", meestal staat deze rond de 30. conclusie: als die R/S wegvalt (op 0) stopt het spel. beeld stil, melding "connectie problem". En dat terwijl het een 2D spelletje is, en een goed ADSL abbonnement! :-? verder heb ik dit geprobeerd te verhelpen zonder/met SP 2/1 van XP. alle mogelijkheden qua XP dus. daar ligt het niet aan. ik wil de helpende mensen er wel aan herinneren dat ik een proxy heb, ik dacht dat deze wel goed ingesteld staat want mijn broer doet de ICT, 4 jaar ofzo :lol: . alvast bedankt, alle reacties welkom! :P
Link naar reactie
mn broer :lol: Die heeft alle poorten open gezet. maar weet niet wat het kan wezen al doetie netwerkbeheer. hij zegt dat het de proxy kan wezen maar hij wil zich er niet in verdiepen, omdat hij het druk heeft verlaat ik mij op htpp://forum.computertotaal.nl 8) als je ook maar denk dat je het weet heel graag reactie :P heb tijd zat :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...