Ga naar inhoud

Moeilijke of geen internetverbinding


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen heb ik problemen met het openen van willekeurige internetsites. Het zijn niet steeds de zelfde, dus van grootte drukte op een bepaalde site is naar mijn mening geen sprake. Ik krijg twee verschillende meldingen. Een rechthoekig schermpje met daarin Alert en een geel driehoekje met zwart uitroepteken. De tekst luidt dan: The operation timed out when attempting to contact forum.computertotaal.nl, of de tekst: users.pandora.be could not be found. Please check the name and try again. De naam is uiteraard goed, komen uit het adresboek. Ter informatie: ik gebruik NOD32 en ZoneAlarm. Ik heb geen nieuwe programma's geinstalleerd o.i.d. en heb ook al een image van een week geleden terruggezet. Dit echter zonder resultaat. Kent iemand dit probleem?
Link naar reactie
Het is een beetje het verhaal van de klok en de klepel, maar hopelijk kan je er toch wat mee: Ik heb ergens gelezen dat de laatste versie van ZoneAlarm moeite had met SP2. Er werd geadviseerd een voorlaatste versie van ZoneAlarm te gebruiken. Mogelijk dat je hiervan hinder ondervind. Probeer het eens of kijk of Zonealarm inmiddels zelf een oplossing heeft gevonden.
Link naar reactie
Bedankt voor de reactie El-Broosha, het probleem is inmiddels opgelost. Gelijktijdig met deze post had ik een mailtje naar mijn provider gestuurd, die vanmorgen gelijk reageerde met de mededeling dat na het plaatsen van een nieuwe switch soortgelijke problemen bij meer klanten waren opgetreden. Gisteravond laat waren deze verholpen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...