Ga naar inhoud

Nieuw inbelwachtwoord wordt niet opgeslagen


anoniem

Aanbevolen berichten

Bij mijn vriendin thuis hebben ze een nieuwe pc gekregen welke via een inbelmodem is verbonden met het internet. (ze krijgen binnenkort eindelijk ADSL) Zoals wel bekend moet je normaal een wachtwoord geven om op internet te komen. Windows bied de mogelijkheid deze op te slaan zodat je alleen maar op verbinden hoeft te drukken. Nu is alleen dit wachtwoord niet goed en moet dus het goede wachtwoord worden opgeslagen, alleen deze houd hij niet vast. Als je het goede wachtwoord handmatig intypt en daarna op verbinden drukt belt het modem gewoon in en kom je op internet. Ik heb al geprobeerd de inbelprofielen te verwijderen en een nieuwe toe te voegen alleen hij blijft maar met dat verkeerde wachtwoord aankomen. Deze slaat hij blijkbaar ergens op maar waar? Mijn vraag: Hoe kan ik het verkeerde wachtwoord verwijderen en zorgen dat hij het nieuwe opslaat en deze dus altijd standaard gebruikt i.p.v het verkeerde wachtwoord Alvast bedankt, Dennis
Link naar reactie
Ik heb het laatste geprobeerd, alleen hij blijft nog steeds met het verkeerde wachtwoord komen. ik haal het oude weg en vervang het door het nieuwe, wanneer ik deze dan wil opslaan (door middel van aanvinken) houd hij deze nog steeds niet vast. Weet iemand waar windows xp dit wachtwoord opslaat? en zo ja is deze te verwijderen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...