Ga naar inhoud

C!T gratis domeinnaam vervolg aanbieding: wat vind je ervan?


anoniem

Aanbevolen berichten

Van de week lag er een brief in de bus van Argeweb, die de domeinnamen host welke je onlangs via een code uit Computer!Totaal gratis kon aanvragen. Ik heb er dus een geregistreerd, met de gedachte leuk meegenomen, zie over een jaar wel of ik ermee door ga of verhuis. Argeweb wil natuurlijk graag klanten overhouden aan deze actie en dat zal wel de achtergrond zijn van de aanbieding om de komende 3 jaar voor half geld te blijven registreren. Maar ik heb er toch wat bedenkingen bij. Zo lees ik op de antwoordkaart dat "de gekozen registratieperiode word in een keer gefactureerd". Dus ik moet nu ineens 3 jaar vooruit betalen voor verlenging van de domeinregistratie die pas volgend jaar aan de orde is. Wie garandeerd mij dat Argeweb nog wel bestaat over een jaar? Daarbij zijn alle prijzen ook nog eens exclusief btw wat niet in overeenstemming is met de wettelijke bepaling dat aanbiedingen aan consumenten altijd inclusief btw gedaan moeten worden. Eigenlijk heb ik er dus mijn vraagtekens bij dat Argeweb nu even bezig is alvast cash binnen te halen bij de C!T lezers. Ik weet niet hoeveel domeinnamen er daadwerkelijk zijn geregistreerd maar bij een paar duizend klanten kan men toch een aardig sommetje ophalen. En bedenk: als Argeweb failiet gaat of gewoon maar verdwijnt ben je je geld kwijt en kun je ook nog eens opnieuw kosten maken voor het behoud van je domeinnaam.
Link naar reactie
[b:e9a4c164dc]Pacjack[/b:e9a4c164dc] uit de voorwaarden heb ik het volgende gekopieerd: [quote:e9a4c164dc] De domeinnaam wordt na 1 jaar automatisch stilzwijgend verlengd. U betaalt vervolgens €19,- per jaar. Wij zullen u tijdens het eerste (gratis) jaar een aanbieding doen voor een eventuele verlenging van de registratieperiode. De prijs kan dan zelfs zakken tot €10,- per jaar! U kunt uw domeinnaam zonder verplichtingen 2 maanden voor het einde van het jaar opzeggen. Het is niet toegestaan om de domeinnaam binnen 9 maanden te verhuizen naar een andere provider, anders zullen wij alle kosten alsnog voor het eerste jaar in rekening brengen. [/quote:e9a4c164dc]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...