Ga naar inhoud

computer slaat tijdens internetten


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Zijn al een paar dagen bezig om het volgende probleem bij mijn pc en die van een ander op te lossen. Het volgende is er aan de hand. Als we verbinding maken met internet dmv ADSL dan lijkt er in eerste instantie niets aan de hand. Maar ga je MSN en en internetten. Dan slaat mijn pc vast. Heb adsl modem, IE6, MSN al opnieuw geinstallerd. En we hebben geen last van virussen en spyware. Onze scanners vinden niets. En het verwijderen van programma's die we beide hebben draaien leverd ook al niets op Het is vrijwel direkt na een nieuwe windows XP installatie op onze pc's gekomen. Onze computers zijn toen dmv een netwerkkabel verbonden geweest. En nu hebben we beide last van dit rare verschijnsel Wie kan ons helpen :roll:
Link naar reactie
Andere kopen, we hebben goede computers. Alleen nu net na nieuwe installatie van windows XP gebeuren er gekke dingen. Het is wel toevallig dat we beide last hebben van dit probleem. En enkel en alleen als je verbinding met internet maakt. Werk je offline dan is er niets aan de hand. Maar heeft iemand enig idee wat de oplossing kan zijn.
Link naar reactie
[quote:38a6186b7c="erwinm"]Andere kopen, we hebben goede computers. Alleen nu net na nieuwe installatie van windows XP gebeuren er gekke dingen. Het is wel toevallig dat we beide last hebben van dit probleem. En enkel en alleen als je verbinding met internet maakt. Werk je offline dan is er niets aan de hand. Maar heeft iemand enig idee wat de oplossing kan zijn.[/quote:38a6186b7c] Voor het geval je het nog niet door had: ik maakte een flauwe grap. Lees de titel van dit onderwerp nog maar eens goed...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...