Ga naar inhoud

adsl prijzen


anoniem

Aanbevolen berichten

Bij ADSL van KPN is je abonnementsgeld uit twee delen opgebouwd. Het eerste deel betaal je maandelijks aan je provider, het tweede deel betaal je twee-maandelijks aan KPN tegelijk met je normale telefoonrekening. Die telefoonrekening is dus geen onderdeel van je ADSL-abonnement. Hoe dit bij andere ADSL-providers zit weet ik niet, maar zo lang je een telefoonaansluiting bij KPN hebt, blijf je die gewoon betalen apart van je ADSL-abonnement.
Link naar reactie
hm.. het gaat volgens mij zo.. je betaalt een vast bedrag per maand aan je provider. Deze houdt een deel en maakt de rest over aan de beheerder van het adsl netwerk. Dus voor een Lite abbo gaat het -fictief- zo: ik betaal e.30 aan HCCnet. Hccnet houdt hier e.20 van en maakt e.10 over aan KPN omdat deze het ADSL netwerk terbeschikking steldt aan HCCnet. Je moet alleen wel nog een telefoon aansluiting hebben bij KPN, anders loopt er simpelweg geen telefoon signaal tussen je huis en de locale telefoon centrale.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...