Ga naar inhoud

ik kan geen bijlages verzenden met outlook


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb 2 maanden geleden mijn c schijf op nieuw geformateerd en windows xp geinstalleerd met outlook 6 en norton internet security 2004 sinds die nieuwe installatie kan ik geen bijlages of foto's verzenden met outlook, tekst in een e-mail is geen probleem. ik kan wel e-mails ontvangen met bestanden, en deze kan ik ook bekijken. welke instellingen staan er fout in outlook of norton?? ik kan het echt niet vinden . bedankt alvast voor de oplossing groeten petro alias pontiac
Link naar reactie
Je zou eerst kunnen proberen of het wel lukt als je Norton disabled of verwijderd. Ik verwacht dat daar je probleem in zit. Norton scant de bijlagen voor het versturen, dus als je op de verzend knop drukt. Ik heb begrepen dat dat soms een behoorlijke tijd in beslag neemt, waardoor de postserver een time-out foutmelding geeft.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
hallo peter bedankt voor je advies, maar ik heb vanavond alles geprobeerd maar het wil niet lukken. of de bijlages komen helemaal niet aan of word herkent ze niet als het een word bestand is. ik heb het geprobeerd met zone alarm aan en uit en ook norton aan en uit. ik snap er geen bal van, ik had met 2002 deze problemen helemaal niet ik hoop dat er iemand mijn probleem kan oplossen. bedankt alvast groeten petro
Link naar reactie
hallo, heb vandaag norton internet securitie er af gegooid en diverze testen gedaan en heb nog steeds problemen. alleen tekst komt goed door wordt bijlages komen door maar worden niet meer herkend door word. foto bijlages worden ook niet herkend en een foto invoegen komt wel door maar bestaat uit strepen of letters en cijfers. ik weet het niet meer wat kan ik nog meer doen???? bedankt alvast groeten petro
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...