Ga naar inhoud

Internet zeer sloom


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo medeforummers, Ik heb een probleem. Het internet is zeer sloom geworden. Ik heb een vage wanadoo internet verbinding (nee geen zin om te zoeken want dat duurt weer een uur). Voordat het sloom werd was het zo in me router: Bandbreedte verzenden/ontvangen (kbps) 256/512 (oftewel 256 kbps verzenden en 512 ontvangen) en nu ziet het er zo uit: Bandbreedte verzenden/ontvangen (kbps) 160 / 64. Ik heb ook erges gelezen (weet niet meer waar) dat wanadoo de internetstream wel is dichtdraait. Als je dan grote bestanden (zoals ik nu aan het doen ben) download je weer opnieuw kan beginnen. Dit is zeer irritant. Vandaag is het internet al 5 keer (niet overdreven) uitgevallen. Ik heb trouwens een Speedtouch 510(1) dinges routerdingetje. Is wel gelinkt aan een netwerk maar de rest van de computers staan uit. Ik hoop jullie hier voldoende mee te hebben geinformeerd. Als er nog wat is, schrijf het dan maar. alvast bedankt, Thijs de Wert
Link naar reactie
Voordat ik mijn wanadoo had aangevraagd had ik eerst even gebeld bij welke grens hun fair use policy ligt en later bij het afsluiten zelf heb ik dat nogmaals gevraagd maar ze hebben me verzekerd dat ik die nooit zou halen en dat onbeperkt downloaden bij hun dus echt onbeperkt was. De reden dat ik dit vroeg was omdat chello al na 1 gig ging zeuren en ik dit niet nog een wilde meemaken. Wil niet zeggen dat het probleem niet bij de fup ligt, maar dat is mij toen verteld.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Haha, dat heb ik ook gehad, pas toen ik voor het hele bedrag ging betalen, had ik er (minder) last van, maar als je in een maand weer 3-6 Gig downd, gaat het weer een daggie ff niet lekker hoor. FUP = F*CK!!! Ik heb btw ook Wanadoo, ik vind het een kutprovider, over het algemeen doet mn verbinding het nu goed, maar toch af en toe een dag dat ie hapert, dat vind ik een rotstreek, als je je ff koest houd met downen enzo, doet de verbinding het de volgende dag weer goed.
Link naar reactie
[quote:5d28829981="Mitsu"]Haha, dat heb ik ook gehad, pas toen ik voor het hele bedrag ging betalen, had ik er (minder) last van, maar als je in een maand weer 3-6 Gig downd, gaat het weer een daggie ff niet lekker hoor. FUP = F*CK!!! Ik heb btw ook Wanadoo, ik vind het een kutprovider, over het algemeen doet mn verbinding het nu goed, maar toch af en toe een dag dat ie hapert, dat vind ik een rotstreek, als je je ff koest houd met downen enzo, doet de verbinding het de volgende dag weer goed.[/quote:5d28829981] Vin ik niet zo gek hoor bij een goedkoop lijntje. FUP suckt helemaal niet, wat heb je liever, FUP of een datalimiet van 2 gig? Als ik >150 gig download gaat ie ook flippen das gewoon FUP....En jij moet gewoon bellen marten, dat heb ik al 200 keer gezegd :wink:
Link naar reactie
Sebas, Dat hoeft niet meer, ik weet nu zelf waar het aan ligt, en dat is dus dat FUP gedoe, ik geef toe dat het beter is dan datalimiet, maar zo goedkoop lijntje heb k niet, en daarom vind ik het gewoon bullshit. Wanadoo heeft ook veel problemen, vooral ook doordat het met KPN is geconnect. KPN zorgt ook voor veel problemen
Link naar reactie
Sebas, Dat hoeft niet meer, ik weet nu zelf waar het aan ligt, en dat is dus dat FUP gedoe, ik geef toe dat het beter is dan datalimiet, maar zo goedkoop lijntje heb k niet, en daarom vind ik het gewoon bullshit. Wanadoo heeft ook veel problemen, vooral ook doordat het met KPN is geconnect. KPN zorgt ook voor veel problemen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...