Ga naar inhoud

Wanneer weet je of een site betrouwbaar is?


Aanbevolen berichten

Beste BelgiumBoy_007, Uiteraard is dit filosofische gezien nooit 100% zeker, maar het gaat er mij om of er ook ´watermerken´ zijn waaraan je kunt zien of nagaan of een site werkelijk doet wat het hoort te doen. Moet een site ergens geregistreed zijn, krijgt het een watermerk o.i.d. vriendelijke groet, Marwinius
Link naar reactie
[quote:83b86f3caf="gerben"] Kijk eens of je hier wat info kunt vinden. http://www.tweakers.net/shopsurvey [/quote:83b86f3caf] Ik betwijfel 't ... :wink: [size=9:83b86f3caf][i:83b86f3caf]NederMagic is een website voor Magic The Gathering trading cards. Je kunt hier kaarten kopen, verkopen en ruilen. Tevens is er heel veel informatie te vinden over magic, zoals nieuws, regels, discussies, plaatjes van alle kaarten, etc.[/i:83b86f3caf][/size:83b86f3caf]
Link naar reactie
Je kan de KVK bellen, maar feitelijk doen zij niets ander dan bedrijven registreren. Of een bedrijf betrouwbaar is registreren ze dan weer níet, dus een inschrijving daar is géén blijk van vertrouwen. Mijn eerste indruk: ik twijfel bij de betrouwbaarheid dus zou er niets kopen. Verder staan er geen adresgegevens op (althans niet 1-2-3 te vinden) en kan je contact geld opsturen (????). Ik zou hier dus niets kopen!
Link naar reactie
Kijk even of ze niet bij de consumentenbond als negatief bekend staan. Als ze verder een kamer van koophandel (kvk) inschrijving hebben zou je het kunnen proberen. (rembours misschien?) edit: Als je contant geld kan opsturen lijkt me dit een bedrijf wat er straks met een berg zwart geld vandoor gaat naar luxemburg/zwitserland.
Link naar reactie
[quote:aa9135a3b2="Bratpack"]zo'n KvK inschrijving kan vrijwel iedereen aanvragen en zegt NIETS![/quote:aa9135a3b2] Weet ik, maar als ze er geen hebben weet je iig dat er iets niet klopt. En als ze een besloten vennootschap hebben dan kunnen ze er met de poen vandoor gaan en een lege bv achterlaten, de eigenaars kunnen niet aangeklaagt worden aangezien een besloten vennootschap als een rechtspersoon word gezien. Oftewel: overal kan je omheen, maar toch kan een bepaalde combinatie van dingen iets meer duidelijk maken dat het klopt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...