Ga naar inhoud

pijltje in Firefox


Aanbevolen berichten

Helemaal rechts bovenin Firefox, dus boven het Google-schermpje, zag ik onlangs een rood rondje met daarin een pijltje. Toen ik erop klikte verscheen er een schermpje met updates, waaronder een 'critical update' vanwege een of ander download-lek in FF. Die heb ik gedownload en geïnstalleerd, nu is dat rondje groen. Maar een vriend van mij, die dezelfde versie van FF draait, heeft dat rondje met dat pijltje niet. Ik heb zitten zoeken bij opties en zo, maar kan nergens iets vinden over dat rondje. Weet iemand hoe dat zit?
Link naar reactie
@FoXiERotjEknoR: nee hoor, ik heb die patch echt geïnstalleerd, dat ging trouwens automatisch. En ik kan klikken wat ik wil, dat groene rondje met dat witte pijltje blijft gewoon. Volgens die vriend van me heeft hij dat rondje überhaupt nooit gehad. EDIT: ik heb, om andere redenen, even een image (Acronis) van een week geleden teruggezet en nu is dat groene/rode rondje bij mij ook weg in FF. Iemand die hier het fijne van weet?
Link naar reactie
Dat groene pijltje geeft idd aan dat er een update is en dit word 1 keer in de 24 uur gecontoleerd. Ik heb hem zelf geïnstalleerd via Tools > Options > Advanced en niet gewacht tot ik die update zelf kreeg. Ik weet niet precies wanneer hij wel en wanneer hij niet verschijnt, bij mij is het namelijk wel altijd goed gegaan. Ik heb soms wel gehad dat nadat ik hem geïnstaleerd had hij nog steeds de melding gaf en als ik erop klikte hij aangaf dat er geen updates beschikbaar waren. Daarna was hij wel weg.
Link naar reactie
@Gert-Paul: ik heb bij Advanced ook 'check now' gedaan, toen zag ik weer die 'critical update' van dat download lek. Geïnstalleerd, FF opnieuw opgestart, was dat rondje weer groen. Daarna die andere optionele updates maar eens geïnstalleerd, nu is dat groene rondje weg. En zo is er ook weer aan [i:d523b3931d]dit [/i:d523b3931d]opwindende avontuur een eind gekomen :P .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...