Ga naar inhoud

GAIN ?


Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen krijg ik via Sygate Firewall een melding of ik GAIN wil toelaten tot verbinding met het internet. Eerst heb ik deze geweigerd, want tja, ik vond dat het er maar raar uitzag. Tot gisteren heb ik geen problemen ermee gehad. Gister begon internet sloom te doen. De verbinding heb ik gecontroleerd (via mijn netwerklocaties) maar die lijkt mij in orde. Toennet kreeg ik het idee of het misschien aan mijn firewall lag. Ik zag GAIN daar staan, geblokkeerd. Ik unblockte deze, en nu werkt internet weer snel! Wat is Gain eigenlijk voor iets? Weet iemand dat toevallig? Ik vind het maar een gaar programma, maarja, zolang m'n internet er sneller op wordt lijkt mij dat hij het beste aan kan staan. Met Adaware en Spybot SD heb ik al gescanned, maar GAIN detecteerd hij niet als spyware.. //edit: internet is weer gaar bezig... Volgens mij ligt het toch niet aan GAIN.. kan iemand toevallig mij verklappen waar het wel aan ligt? (nog steeds zit ik ook met de vraag wat Gain is... )
Link naar reactie
Hmmz, bedankt! Ik heb het doorgezocht of ik het zo kon verwijderen. Dat ging niet, dus heb ik NoAdware geinstalleerd, maar als ik daar de besmette bestanden wil verwijderen moet ik me registreren voor min. 29$! Heb ik weinig behoefte aan.. ;) Iemand anders nog een oplossing? //edit: hmmz en dan nu werkt internet weer wel goed..GAARHEID.. ik ga effe HCCNET contacten denk ik.. iemand nog oplossing voor NoAdware gevalletje?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...