anoniem Geplaatst: 4 oktober 2004 Delen Geplaatst: 4 oktober 2004 Sinds een paar dagen krijg ik via Sygate Firewall een melding of ik GAIN wil toelaten tot verbinding met het internet. Eerst heb ik deze geweigerd, want tja, ik vond dat het er maar raar uitzag. Tot gisteren heb ik geen problemen ermee gehad. Gister begon internet sloom te doen. De verbinding heb ik gecontroleerd (via mijn netwerklocaties) maar die lijkt mij in orde. Toennet kreeg ik het idee of het misschien aan mijn firewall lag. Ik zag GAIN daar staan, geblokkeerd. Ik unblockte deze, en nu werkt internet weer snel! Wat is Gain eigenlijk voor iets? Weet iemand dat toevallig? Ik vind het maar een gaar programma, maarja, zolang m'n internet er sneller op wordt lijkt mij dat hij het beste aan kan staan. Met Adaware en Spybot SD heb ik al gescanned, maar GAIN detecteerd hij niet als spyware.. //edit: internet is weer gaar bezig... Volgens mij ligt het toch niet aan GAIN.. kan iemand toevallig mij verklappen waar het wel aan ligt? (nog steeds zit ik ook met de vraag wat Gain is... ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2004 Kijk maar eens op deze pagina: http://www.free-web-browsers.com/remove-gator.shtml groet, John Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2004 Hmmz, bedankt! Ik heb het doorgezocht of ik het zo kon verwijderen. Dat ging niet, dus heb ik NoAdware geinstalleerd, maar als ik daar de besmette bestanden wil verwijderen moet ik me registreren voor min. 29$! Heb ik weinig behoefte aan.. ;) Iemand anders nog een oplossing? //edit: hmmz en dan nu werkt internet weer wel goed..GAARHEID.. ik ga effe HCCNET contacten denk ik.. iemand nog oplossing voor NoAdware gevalletje? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2004 Kijk de spyware faq eens door. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2004 Staat niks over in..:( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2004 niks over spyware? :roll: heeft gerben daar maanden aan gewerkt, zeg jij dat er niets in staat. lolz. :lol: afijn. de hint was dat je even wat anti-spyware moet installeren. gaim e.d. wil je niet op de pc. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2004 Wat je zeker niet moet doen is een programma zoals NoAdware installeren om van je spyware vanaf te geraken. [url=http://www.spywarewarrior.com/rogue_anti-spyware.htm#products]Hier[/url] lees je waarom. ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2004 OOPS :) Mja ik kreeg het aangeraden van neuf.. @Dilbert: Er staat wel info over spyware in, maar niet over gain... Ik heb momenteel op deze pc: adaware, spybot sd, 1 week geleden ofzo nog een hijackthislog geplaatst, wil ik best nog een keer doen? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen