Ga naar inhoud

geen startpagina


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb het volgende probleem Mijn e mail werkt emule werkt en toch krijg ik geen verbinding met het internet,zodra ik internet start krijg ik de melding kan server niet vinden en krijg een blanco pagina,dus voor alle duidelijkheid geen about blank,want als ik naar internet opties ga en ik kijk naar mijn opstartpagina staat hier netjes vermeld startpagina.nl iemand enig idee wat hier aan de hand is
Link naar reactie
[quote:25ec5163a3="miekiemoes"]:o IE herinstalleren.. nou ja... Probeer deze eerst eens: [url=http://www.itc.virginia.edu/desktop/central/display/versions.php3?softwareID=67&nav=title]winsockfix[/url][/quote:25ec5163a3] Doen ze dat nooit in België? :lol: Het is afhankelijk van type OS en/of versie van IE. Soms raakt IE beschadigd. Bij mij gaat het vrij eenvoudig: Start\Instellingen\Configuratiescherm\Software\IE. Vervolgens IE select en Toevoegen\verwijderen. Ik krijg in nieuwe venster ook de mogelijkheid om reparatie uit te voeren. Alles duurt 3 minuten. Soms is wel moeilijk om een tip en/of uitleg te geven als vraagsteller weinig info geeft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...