Ga naar inhoud

nieuwe website


anoniem

Aanbevolen berichten

Weet je wat jij moet doen? Cursus Nederlandse Taal Leren Lezen volgen. Ik zei dus : Links naar je eigen site(s) postten, wordt hier beschouwd als SPAM. Spam is hier niet toegestaan. Daarom krijg je dit soort commentaar. En als je zo doet alsof je dom bent kom je echt nergens hoor, want denk maar niet dat je ook maar 1 iemand voor de gek kan houden zo. Bovendien is [url=http://members.home.nl/k.janssen/tips/Hotfix%20verwijderen.htm]deze tip[/url] absoluut fout, en die zou ik dan ook direct verwijderen van de site. Waarom? Omdat bij mij die mappen niet gekleurd zijn (WinXP Pro), en bovendien heb ik bijv ook de Shell, INF, en PIF mappen verborgen en beveiligd (normaal zijn beveiligde mappen blauw, maar ik heb dat uitgezet) en die mogen dus echt niet weg! [size=9:cb7a23d4c8]*Ik denk "Ik blijf natuurlijk wel aardig" :P*[/size:cb7a23d4c8]
Link naar reactie
[quote:9f8a2eb421="tipsntricks"]ik was gewoon nieuwschierig wat andere mensen er van dachten maja krijg toch alleen slechte :( opmerkingen. ik wilde gewoon helpen maja. zijn er mensen die me willen helpen dan tips zijn altijd welkom[/quote:9f8a2eb421] Zoals het er nu staat is het spam, je kan wel in het webdesign subforum een onderwerp openen en vragen om een site check, dan krijg je genoeg tips.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...